pt

عجائب المخلوقات در گالری مریم

۳۰ مهر ۱۳۹۵

نمایشگاه نقاشی "عجائب المخلوقات" در نمایش گالری مریم به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، این نمایشگاه به کوشش پیمان رحیمی‎زاده و با نمایش 33 اثر از 20 هنرمندروز جمعه 30 مهر از ساعت 15 تا 20 افتتاح خواهد شد.

سمانه داوودی پارسا، دلارام دهرویه، الهام صداقت‎نیا، فاطمه یزدی، حسنا احمدآخوندی، سـیدعلیرضا حسینی، محمدحسـین ماتـک، مائده یاغچی، مرضیه سلمانی، مرضیه رشیـدی، آناهیتا سحرخیز، نیلوفر مسچی، مریم معایر، سپیده مطلق، طوی علی‎نژادی، سمیه نصری، زهرا غفاری، بیتا احمدی، آیدا امیری و مطهره صفری هنرمندان حاضر در این نمایشگاه‎اند.

رحیمی‎زاده گردآورندۀ این مجموعه، چنین گفته است: «در گسترۀ خیال و جهانی خیال انگیز، بشر همواره در حال خلق شگفت انگیزترین عوالم و مخلوقات بوده است. از دیرباز تاکنون می‎توان به اساطیر ملل مختلف اشاره کرد که چگونه با خلق خیال انگیزترین موجودات و روایات، داستان‎های بسیاری نقل کرده‎اند.
عجایب المخلوقات واژه‎ای است برای عجیب‎ترین موجودات خیالی که دغدغه رویایی و داستان سرایانه بشر در آن طنین انداز است. هنرمندان امروز نیز با همین عنصر خیال دست به خلق آثاری کثیر و متنوع با همین مضمون زده‎اند. که در یک کل به هم پیوسته می‎تواند دغدغه معاصر عجایب المخلوقات امروزینِ این آثار باشد.»

علاقه‎مندان برای بازدیدکنندگان می‎توانند تا 12 آبان همه روزه از ساعت 11 تا  18 به گالری مریم، واقع در خیابان کریم‎خان، نبش خیابان ویلا، بوستان مریم مراجعه کنند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه