pt

راه‎اندازی گالری کودکان در پردیس ملت

۱۵ دى ۱۳۹۵

پردیس ملت با همکاری نشر ورتا مکانی ویژه‎ای برای نمایش آثار کودکان را با عنون "گالری کودکان" راه‎اندازی کرده است.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، مدیر نشر ورتا در این باره گفت: با توجه به کمبود مکانی ویژه کودکان، با پیشنهاد نشر ورتا گالری کودکان به طور تخصصی و دائمی در طبقۀ منفی یک و منفی دو پردیس ملت راه‎اندازی شد تا علاوه بر شناسایی و دادن فرصت به کودکان مستعد، مکانی برای نمایش آثار نقاشی و تصویرسازی این کودکان باشد.

زهرا کبیری در مورد فعالیت‎های گالری کودکان گفت: این گالری قصد دارد تا با ارسال آثار کودکان به مسابقات نقاشی، برپایی کلاس‎ها و کارگاه‎های آموزش تولید کتاب و نمایشگاه‎های نقاشی کودکان فرصتی را برای جدی گرفتن و مهم تلقی کردن این گروه سنی در جامعه ایجاد کند.  

وی در مورد اولین برنامه این گالری گفت: اولین برنامه ما برگزاری کارگاه نقاشی کودکان با موضوع "دوستان" برای دو گروه سنی ٥ تا ٨ سال و ٩ تا ١٢ سال است. این کارگاه به صورت رایگان و با ظرفیتی محدود در روز جمعه ١٧ دی 95، از ساعت ٤ تا ٦ عصر در پردیس ملت با نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بزرگراه نیایش، روبروی بزرگراه کردستان برپا می‎شود و تمام آثار کودکانی که در این کارگاه شرکت می‎کنند، به مسابقۀ بین‎المللی ماهیانۀ look and learn ارسال خواهدشد. 

کبیری از علاقه‎مندان به شرکت کودکانشان در این کارگاه خواست که با شماره‎های ٠٢١٢٣١٦١٩٦ و ٠٢١٧٧٩٤٢٠٧٦ تماس بگیرند. 

نشر ورتا مدتی است که اقدام به آموزش تخصصی تصویرسازی و تولید کتاب برای کودکان کرده است تا کتاب‎های تولید شده توسط آنها را چاپ و به بازار عرضه کند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه