pt

راهیان بلونیا معرفی شدند

۰۱ اسفند ۱۳۹۵

در مراسم اختتامیه سومین کارگاه و مسابقۀ خلق کتاب تصویری، در روز شنبه 30 بهمن، برگزیدگان این رویداد هنری معرفی شدند.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران ایران، در این مراسم هیئت داوران کتاب "تو یک جهانگردی" نوشته شهرزاد شهرجردی و با تصویرگری غزل فتح‎الهی را به عنوان کتاب برگزیده معرفی کردند این دو نفر ضمن دریافت لوح تقدیر، از سوی موسسۀ نمایشگاه‎های فرهنگی ایران به نمایشگاه بلونیا 2017 سفر خواهند کرد.

هیئت داوران همچنین کتاب "راز کوچولو" با نویسندگی و تصویرگری مهسا هدایتی و کتاب "اتفاق آبی" با تصویرگری علی‎اصغر ماتک را به عنوان نفرات دوم برگزیدند که علاوه بر دریافت لوح تقدیر، موسسۀ نمایشگاه‎های فرهنگی ایران بلیط رفت و برگشت آنها را برای سفر به بلونیا برعهده خواهد گرفت.

همچنین کتاب "آخه مامانم منو خیلی دوست داره" با نویسندگی و تصویرگری گلریز گرگانی، کتاب "اینجا چه کسی سلطان است" با نویسندگی و تصویرگری محسن محمدمیرزایی و کتاب "تاج به سر کلا به سر" نوشته سمیرا آرامی و با تصویرگری زهرا محمدنژاد از سوی هیئت داوران شایستۀ تقدیر دانسته شدند.  

اعضای هیئت داوران این مسابقه شامل فریدون عموزاده‎خلیلی(نویسنده)، علی‎اصغر سیدآبادی(نویسنده)، کیانوش غرب‎پور(تصویرگر)، علی خدایی(تصویرگر) و حدا حدادی(تصویرگر) بود. 

قرار است کتاب‎های برگزیده با حمایت برگزارکنندگان منتشر شود و همچنین مجموعه آثار این دوره از کارگاه در قالب یک کاتالوک چاپ و برای نمایش توانمندی هنر تصویرگری ایران در نمایشگاه‎های بین‎المللی مختلف عرضه شود. 

سومین دوره این مسابقه با همکاری انجمن تصویرگران ایران، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و موسسۀ نمایشگاه‎های فرهنگی ایران برگزارشد.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه