pt

من درختم، تو بهار؛ کارگاه گروهی نقاشی دیواری

۱۸ اسفند ۱۳۹۵

به مناسبت روز درختکاری و همسو با برنامه ها و رویدادهای کلان شهرداری تهران در استقبال از بهار سال 1396، کارگاه گروهی نقاشی دیواری با عنوان "من درختم، توبهار" در نگارخانه مریم برگزار می‎شود.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران ایران، اکبر نیکانپور، محمدرضا فیروزه‎ای، رضا هدایت، محمدرضا قربانی‎اقدم، سیروس آقاخانی، کمال طباطبایی، پژمان رحیمی‎زاده، کیوان عسگری، رضا عبدلی، عرفان شهیاد، مصطفی سلطانی، موحد بیرانوند، بنفشه احمدزاده، مانلی منوچهری، ماهنی تذهیبی، نرگس دلاوری، نگین احتسابیان، سمیرا طیبا، ساره ارباب معروف و مینا غفاری 20 هنرمند حاضر در این کارگاه هستند.

قرار است در کنار این 20 هنرمند، 25 هنرمند نوجوان نیز حضور داشته باشند تا همگی در کنار هم درخت خود را بر دیوارهای بوستان مریم نقش زنند تا دو قطعه نقاشی دیواری به مساحت 470 مترمربع و 280 مترمربع در اضلاع غربی و شرقی بوستان مریم شکل گیرد. 

این کارگاه گروهی روزهای پنجشنبه و جمعه 19 و 20 اسفند 1395، از ساعت 10 تا 16 در بوستان مریم واقع در خیابان  کریم‎خان تقاطع ویلا برگزار می شود و هنرمندان آن با نظر و انتخاب شورای هنری نقاشی دیواری سازمان زیباسازی شهر تهران انتخاب شده‎اند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه