pt

پاتوق تصویرگران چگونه برگزار شد

۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶

نمایشگاه کتاب تهران امسال شاهد برپایی محلی به نام پاتوق تصویرگران بود که در آن برنامه های متنوعی برای تصویرگران برگزار شد.


 به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران ایران، اولین روز پاتوق در 14 اردیبهشت با نشستی با حضور کمال طباطبائی، هدا حدادی و علی بوذری برگزار شد.

برنامه بعدی در روز 16 اردیبهشت برگزاری کارگاه گروه هنری محیط زیستی توما با رویکرد معرفی حیوانات در حال انقراض ایران بود که در قالب کارت پستال‎های زیست محیطی بر دیوار پاتوق تصویرگران نصب شد. 

17 اردیبهشت کارگاه فاطمه رادپور با موضوع تصویرسازی خلاق بود.

18 اردیبهشت، چهارمین روز از پاتوق تصویرگران به کارگاه کاربرد پاپیه ماشه در تصویرگری مربوط بود که توسط عطیه مرکزی اداره شد. 

در روز پنجم یعنی 19 اردیبهشت، ابتدا نشست خلاقیت ذهنی و تصویرسازی دیجیتال با حضور آرین خانی و سینا پاکزاد کسری برگزار شد و سپس نشست مقدمه‎ای بر داستان تصویری عنوان با حضور سید نوید سید علی اکبر و هدا حدادی با رویکرد نگاه تصویری به داستان‎های کودک در تاریخ برگزار شد. 

20 اردیبهشت، هفتمین روز پاتوق به معرفی گروه دنیای عجیب و فعالیت‎های آن اختصاص داشت. 

هشتمین روز پاتوق در 21 اردیبهشت به کارگاه ایده‎های ذهنی، روایت‎های تصویر اختصاص یافت که توسط کمال طباطبائی اداره شد. 

نهمین و آخرین نشست نیز در 22 اردیبهشت با حضور علی بوذری در غالب معرفی جشنواره‎های بلونیا و براتیسلاوا برگزار شد. 

پاتوق تصویرگران محلی برای گپ و گفت هنرمندان تصویرگر در سی‎امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود که توسط انجمن توصویرگران ایران و با همکاری موسسه نمایشگاه‎های فرهنگی معاونت هنری وزارش ارشاد برپا شد.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه