pt

اطلاعیه آخرین مهلت مراجعه برای دریافت آثار بلونیا

۰۹ خرداد ۱۳۹۶

به اطلاع  تصویرگران عزیزی که آثارشان را از طریق انجمن تصویرگران ایران به نمایشگاه تصویرسازی بولونیا در سال‎های 2015 و 2016 ارسال کرده‎اند و هنوز برای دریافت آنها اقدام نکرده اند می‎رساند تا 22 خرداد 1396، فرصت دارند تا آثار خود را از انجمن تحویل بگیرند. 

آذین رجابیان، الهه عبدالرحیمی، بنفشه دشت‎بانی، بیتا افخمی‎گلی، پریسا وظیفه‎پرست، سلماز معصومی، سمیه عرب‎نژاد، سمیه محمدی، سولماز جهانگیر، شیوا زمانی، فاطمه زمانه‎رو، کاملیا فرزانه، مرجان خطیبی، مریم چعباوی، مریم رحمانی، ملیحه احمدی، منا علائی، منصوره سیانت‎فر، مهدیه بهشتی‎فرد، مهسا قلیچ، مهشاد شعبان‎پور، میترا عبیری‎نژاد، نغمه صالحی و هنا شریفی تصویرگرانی هستند که اصل آثارشان در انجمن باقی مانده است.

این آخرین مهلت اعلام شده از سوی انجمن تصویرگران خواهدبود و با توجه به اینکه انجمن در این زمینه بیش از سه مرتبه اطلاع‎رسانی کرده است در صورت عدم مراجعه و دریافت آثار، انجمن رأساً در قبال آثار تصمیم‎گیری خواهد کرد و به هیچ عنوان خود را متعهد و مسئول پاسخگویی نخواهد دانست.  

قابل توجه است که آثار دیجیتال و پرینت پیش از این توسط انجمن معدوم شده است و آثار ارسال شده برای بلونیای 2017 نیز هنوز از ایتالیا باز نگشته است.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه