pt

آموزش فضاهای جدید تصویرگری در انجمن تصویرگران

۲۸ خرداد ۱۳۹۶

گروه آموزش انجمن تصویرگران ایران طی جلسه‎ای با حضور کارشناسان ژانرهای مختلف، آموزش فضاهای جدید تصویرگری را مورد بررسی قرار داد. 

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران ایران، این جلسه با حضور علی هاشمی شهرکی عضو هیئت مدیره انجمن، کمال طباطبایی مدیرعامل انجمن، آرین خانی مدیر بخش آموزش انجمن و همچنین هادی شبیری‎نژاد تصویرگر علمی، آیدین سلسبیلی طراح کاراکتر و مدلساز سه بعدی، فراز شانیار طراح کانسپت، سینا پاکزاد طراح کانسپت و تصویرگر، ایلیا تهمتنی تصویرگر و نقاش و رضا عالی ناظر چاپ و طراح گرافیک برگزار شد.

در این جلسه حاضران در مورد ضرورت تدریس موضوعات جدید تصویرگری و رونق آن در فضای کسب و کار و همچنین نیاز جامعه تصویرگری به آموزش گونه‎های جدید تصویرگری به بحث و گفتگو پرداختنند و در انتها از استادان حاضر خواسته شد تا در اولین فرصت طرح درس پیشنهادی خود را برای بررسی و برنامه‎ریزی به انجمن ارائه دهند. 

انجمن تصویرگران قصد دارد تا با نگاهی به روز و بر اساس نیازسنجی، ژانرهای مختلف تصویرگری نظیر طراحی‌ کاراکتر، طراحی‌ کانسپت، تصویرگری علمی، طراحی‌ استوری بورد، تصویرگری مسکات، تصویرسازی در تبلیغات، خلاقیت ذهنی، تصویرگری مولف و شناخت امور چاپی در تصویرسازی را در دوره آموزشی خود تدریس کند. 

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه