pt

ورک‎شاپ خاویرزابالا در ایران

۲۷ شهريور ۱۳۹۰

ورک‌شاپ تصویرسازی خاویر زابالا در استودیوی هنرهای تجسمی سعید انصافی برگزار می‎شود. 

قرار است این ورک شاپ دو روزه‌، بیست‌ونهم و سی‌ام شهریورماه، برگزار شود و برای روز سوم یک نشست تخصصی تصویرسازی همراه با نمایش فیلم مستند خاویر زابالا در تهران، ساخته‌سارا نیک رفتار و همچنین اعطای گواهی‌های شرکت در ورک‌شاپ سال گذشته پیش بینی شده است.
خاویر زابالا از پرکارترین و موفق‎ترین تصویرگران معاصر است که کتاب های او توسط ناشران مهم در سطح بین المللی چاپ شده‎اند.
از سال 2003 تاکنون از او برای شرکت در نمایشگاه های بین المللی تصویرسازی دعوت می‌شود و بارها جایزه بهترین کتاب را از نمایشگاه های بین المللی مطرح جهان را به دست آورده است. او به طور تخصصی در زمینه تدریس، ارائه کنفرانس، برگزاری میزگرد و ورک شاپ با دانشگاه‌های مختلف، مدارس بین‌المللی تصویرسازی و مدارس هنر اروپا همکاری می‎کند.
سال گذشته ورک‌شاپ تصویرسازی او با هماهنگی و مدیریت استودیوی هنرهای تجسمی سعید انصافی به همراه نما‌یشگاه یکروزه و نشست آزاد با هنرمند در گالری محسن برگزار شد و برگزاری آن، قدمی جدی در جهت برقراری روابط فرهنگی میان این هنرمند با جامعه‌هنری ایران بود.
علاقه‌مندان برای شرکت در ورک‌شاپ می‌توانند ۳ فریم از آثار خود، که ترجیحا آثار تصویرسازی، طراحی با رویکرد جدید و نقاشی باشد، را به آدرس الکترونیکی زیر ارسال کنند یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۴۶۲۴۷۰ و ۰۹۱۲۲۹۰۵۷۴۳ تماس بگیرند.
saeedensafi@yahoo.com 

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه