pt

قلب تهران به تپش افتاد

۰۵ شهريور ۱۳۹۶

نخستین جایزه هنری قلب تهران با نمایش آثاری در رشته‎های تصویرگری، عکاسی، گرافیک و کارتون در نگارخانه موزه ملی ملک برگزار می‎شود.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران ایران، این جشنواره 155 اثر را در قالب دو بخش اصلی با عنوان قلب تهران و با موضوعات گردشگری، بازار (بافت تاریخی و قطب اقتصادی)، منطقه ۱۲ محور ادیان و سنت‎های آیینی، منطقه ۱۲ در آیینه تاریخ (به تصویر کشیدن وقایع و روایت‌های تاریخی قلب تهران) و همچنین بخش ویژه با عنوان نام آوران قلب تهران به موضوع جانفشانانی آتشنشانان در حادثه "ساختمان پلاسکو" به نمایش در خواهد آورد.

همچنین در بخش غیر رقابتی نیز 10 اثر تصویرگری از مهنوش مشیری، هدی حدادی، پژمان رحیمی‎زاده، پیمان رحیمی‎زاده، عاطفه شفیعی‎راد، علی خدایی، کمال طباطبایی، علی بوذری، میترا عبداللهی و محسن حسن‎پور به نمایش گذاشته می‎شود. 

نخستین جایزه هنری قلب تهران به مناسبت دویست و سی امین سال پایتختی تهران برگزار می‎شود و هدف از این رویداد فرهنگی-هنری ایجاد انگیزه برای تولید معنا و مفهوم توسط هنرمندان با موضوع شهر تاریخی تهران، شهرنشینی و ویژگی‎های این کلان شهر با تمرکز بر محدوده منطقه 12 شهرداری است.  

مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز این جشنواره 7 شهریور از ساعت 16:30 تا 19:30 در نگارخانه موزه ملک در خیابان امام خمینی، خیابان باغ ملی، کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‎شود و نمایشگاه تا 22 شهریور ادامه خواهد داشت.

 

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه