pt

علیرضا گلدوزیان در چهارتاق تصویرگری اصفهان

۳۰ شهريور ۱۳۹۶

موزه هنرهای معاصر اصفهان آثار علیرضا گلدوزیان را در قالب مجموعه چهارتاق تصویرگری اصفهان به نمایش در می آورد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران ایران، چهارتاق مجموعه کارگاه‎های تولیدی تصویرگری است که با هدف رشد و معرفی هنر تصویرگری اصفهان، کمک به گسترش و آشنایی بیشتر مخاطبان در حوزه تصویرسازی با مشارکت تصویرگران اصفهانی، تعامل و همکاری با متخصصان این حوزه از سراسر کشور، تعامل بین‎المللی با رویدادها و هنرمندان مطرح این شاخه از هنرهای تصویری در سراسر جهان و نیز ایجاد پایگاهی برای هنر تصویرگری در اصفهان برگزار می‎شود.

اولین دوره کارگاه‎های این مجموعه ۳۰ و ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می‎شود. مدرس این دوره علیرضا گلدوزیان است و آثار بر اساس داستان‎های گزیده شده از کتاب "داستان‎های امثال" امیر قلی امینی خلق خواهند شد.

همچنین روز جمعه ۳۱ شهریور نشست مروری برمجموعه آثار علیرضاگلدوزیان با حضور او و علی بوذری از ساعت ۱۷ تا ۱۹، در سالن کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

قرار است از مجموعه آثار خلق شده در این مجموعه کارگاه‎ها، نمایشگاهی برگزار خواهد شد که برآیندی خواهد بود از هنرمندان تصویرگرِ فعال در اصفهان، که در نهایت نقاط ضعف و قوت و ظرفیت‎های تصویرگری اصفهان را روشن‎تر خواهد کرد.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه