pt

ما همه تصویرگر خود هستیم، در مشهد

۰۸ آذر ۱۳۹۶

 چهار سوق هنر مشهد میزبان برگزاری نمایشگاه «ما همه تصویرگر خود هستیم» است.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران ایران، این نمایشگاه که بازنمایش ۱۹۴ اتوپرتره‌ی تصویرگرانه‌ی اعضای انجمن تصویرگران ایران در هفته تصویرگری 96 است که توسط انجمن علمی گرافیک مؤسسه‌‌ی آموزشی غیرانتفاعی فردوس از ۹ تا ۱۹ آذر در سالن‎های استاد حسین ترمه‌چی و سلطان علی مشهدی چهار سوق هنر در ضلع غربی بوستان کوهسنگی ، در حال برگزاری است.

روز نخست این رویداد (پنجشنبه نهم آذر ۱۳۹۶) با پنج سخنرانی و یک نشست تخصصی در فرهنگسراهای کودک و آینده، همراه است. در این روز لاله خرازیان در مورد کنش سر فصل های آموزشی در رشته تصویرسازی، علی بوذری در مورد آثار میرزا علی قلی خویی در کتاب‌های چاپ سنگی، زینب نصر اصفهانی در مورد در هم تنیدگی تصویرگری و نقاشی، نگاهی دیگر به ده نقاش برجسته تاریخ هن، احسان مهدوی در مورد من تصویرگر نیستم و عباس شهسوار درمورد واقعیت‎هایی که یک تصویرساز شهرستانی باید بداند سخن خواهند گفت و  نشست تصویرگری معاصر ایران با حضور محمدعلی بنی اسدی، کمال طباطبایی و علی بوذری برگزار می‎شود.

حسن کلانتری دبیر اجرایی این برنامه و مدیر انجمن علمی گرافیک موسسه غیرانتفاعی فردوس است و طراح پوستر آن فرزانه عنایتی است.

ما همه تصویرگر خود هستیم تا 19 آذر و از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 میزبان علاقه مندان خواهدبود.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه