pt

افق‎های تازه تصویرگری در قزوین

۲۱ دى ۱۳۹۶

افق‎های تازه تصویرگری با حمایت و برنامه‎ریزی انجمن تصویرگران ایران و هماهنگی مدیران فرهنگی در حوزه هنری استان قزوین به نمایش درآمد.

به گزارش روابط عمومی عمومی انجمن تصویرگران ایران به نقل از حوزه هنری استان قزوین، نمایشگاه افق‎های  تازه تصویرگری شامل 50 اثر با تکنیک‎های مختلف با تلاش مجید کاظمی و فرید آمالی از ۱۶ دی در نگارخانه مهر افتتاح شده و تا جمعه 22 دی ادامه خواهد داشت.

افق‎های تازه نشان داد که هنر تصویرگری علاوه بر کتاب و مطبوعات در عرصه دیجیتالی (تلگرام و استیکرها و...) هم امکان حضور دارد. 

همچنین حضور موفق هنرمندان در این نمایشگاه گویای ظرفیت‎های نهفته هنرمندان ایرانی است که توانسته‎اند در ابعادی بین‎المللی آثاری نو خلق و ارائه کنند، آثاری ارزشمند و بدیع که در حوزه تصویرگری با بیان هنرمندانه (کمیک استریپ، تبلیغات و جهان افسون) ارائه کنند. 

نمایش آثار فوق بهانه‎ای است تا علاقه‎مندان، هنرجویان، دانشجویان و مدرسان هنر، ضمن بحث و گفتگو با ابعاد مختلف این نگاه بیشتر آشنا شده و پی به ظرفیت‎های آن در جهان امروز ببرند.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه نشست تحلیل و بررسی آثار آن با حضور مجید کاظمی و تصویرگران و علاقه‎مندان این استان برگزار شد. 

نمایشگاه فوق گزیده‎ای از نمایشگاه بزرگ سالانه انجمن تصویرگران ایران است که با حمایت مسئولان فرهنگی و هنری در دو شهر قزوین و قم برنامه‎ریزی شده است که بعد از افتتاح در شهر قزوین در انتهای هفته جاری در شهر قم نیز افتتاح خواهد شد.  

قرار است این نمایشگاه کم‌نظیر با رایزنی‌های صورت گرفته در شهرهای مختلف به نمایش در آید و محلی برای بحث و بررسی نوآوری‌های هنر تصویرگری شود. 

نگارخانه مهر واقع در قزوین، بلوار مدرس جنوبی، روبروی بوستان ملت، جنب سینما بهمن، پلاک 70 واقع شده و همه روزه آماده بازدید علاقه‎مندان است.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه