pt

نمایشگاه تصویرسازی بگرد تا ببینی در گالری ایده

۰۳ اسفند ۱۳۹۶

نمایشگاه گروهی تصویرسازی «بگرد تا ببینی» با آثاری از 15 تصویرگر در گالری ایده برپا می‌شود.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران ایران به نقل از خبر آنلاین، در معرفی این نمایشگاه که با هدف آشناسازی مخاطبان برپا می شود، آمده است: ساخت یا ایجاد تصویر در مرحله نخست، عملی است که به واسطه استعمال فردی زبان تصویر توسط تصویرگر صورت می گیرد؛ این مرحله سرشار است از تجربه همراه با سواد بصری. تصویرگر سواد بصری خویش را در سازماندهی تجسمی فضای دیداری(کادر) به کار می بندد تا تجربه ذهنی خویش را عینیت بخشد؛ سوژه عینیت یافته یا ابژه دیداری در این مرحله وارد ارتباط اجتماعی(مخاطب) می شود تا از این رهگذر گفتمانی بر پایه رویکردهای حسی-ادراکی تصویرگر و مخاطب شکل گیرد. از این روی، نمایشگاه «بگرد، تا ببینی» محملی است برای به اشتراک گذاری تجربیات عینیت یافته تصویرگران بر بستری از رسانه جمعی قابل گزینش و پذیرش یا «نمایشگاه».

سارا باقری، هانیه ثنایی، شبنم سپهر، منصوره شاهوردی، مژگان شکری، مریم صدیق پور، مهدیه عباسی، معصومه علیپور، علی عسکری، یاسمن کرباسچی، محمد منصوری، فرنوش میرلوحی، سمیرا ناصری منش، سارا نیک روش، هانیه هادیان هنرمندانی هستند که آثارشان در نمایشگاه «بگرد تا ببینی» به نمایش گذاشته شده است.  

معصومه اعتبارزاده کیوریتوری این نمایشگاه و مسلم علم زاده طراحی پوسترآن را برعهده داشته اند. 

این نمایشگاه جمعه 4 اسفند 96، از ساعت 16 تا 20، در گالری ایده واقع در میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام، میدان شعاع، خیابان هجدهم، پلاک 26 گشایش می‎یابد.

 

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه