pt

دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر؛اکبر نیکان‎پور طوبای زرین را دریافت کرد

۰۷ اسفند ۱۳۹۶

در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر اکبر نیکان‎پور در رشته تصویرگری نشان عالی، لوح زرین و تندیس طوبای زرین را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران ایران، در این مراسم علاوه بر نیکان‎پور، هادی شفائیه در رشته عکاسی، حسین محجوبی، هوشنگ جزی‎زاده و حبیب‎الله صادقی در رشته نقاشی، امرالله فرهادی در رشته طراحی گرافیک، ایرج محمدی در رشته مجسمه‌سازی، عبدالصمد حاج صمدی در رشته خوشنویسی، علی دیواندری در رشته کارتون و فریده تطهیری مقدم در رشته نگارگری و نقاشی روی سفال به عنوان پیشکسوتان این رشته‎ها نشان عالی، لوح زرین و تندیس طوبای زرین را دریافت کردند.

همچنین در بخش رقابتی این دوره محمدعلی بنی‎اسدی، کامبیز درم‎بخش، اصغر کفشچیان مقدم، بهروز دارش، فرح اصولی، بیژن صیفوری، صداقت جباری، بهزاد اژدری و منیژه صحی به عنوان شورای هنری جشنواره حسن قائدی، حسن کاکاوند، سجاد رافعی، سمانه(شیلان) سلیمی، عبدالرحمن مجرد، میترا سلطانی، لیلیانا پتروویچ (صربستان)، مرتضی پورحسینی، مهدی بهبودی، نیماد آذرگان، را برای دریافت تندیس طوبای زرین، لوح افتخار، نشان زرین هنرهای تجسمی، عضویت در موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، امکان سفر مطالعاتی به سیته فرانسه و 15 میلیون تومان جایزه نقدی انتخاب کردند.

در بخش اینستاگرام نیز حسین اسفندانی و صمد قربان‎زاده به طور مشترک لوح افتخار، تندیس طوبی زرین و جایزه نقدی را دریافت کردند. 

همچنین مجید کاظمی از استان قزوین، احمد تاجی از استان چهارمحال و بختیاری، حجت مجرد از استان اردبیل، سیدتقی رضایی از استان خراسان شمالی و یاسر قادر از استان آذربایجان غربی به عنوان مدیران هنری منتخب، موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی شدند.

رونمایی کتاب طوبای زرین ۱۳۹۶ از دیگر برنامه‎های مراسم اختتامیه دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بود.

photo_۲۰۱۸-۰۲-۲۷_۰۰-۳۹-۵۴w.jpg
آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه