pt

فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی فجر

۰۹ مهر ۱۳۹۰


فراخوان چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر منتشر شد


چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر که در سه بخش اصلی، ویژه و جنبی و در رشته های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، تصویرسازی، عکاسی، کاریکاتور، پوستر، مجسمه سازی، سفال و سرامیک، فیلم و همایش برگزار می شود.

فراخوان جشنواره ازسوی دبیرخانه آن منتشر شد. بر این اساس، هنرمندان می توانند آثار خود را در 11 رشته شامل نقاشی، مجسمه سازی، سفال و سرامیک، نگارگری،خوشنویسی، تصویرسازی،فیلم به صورت ملی وگرافیک با گرایش پوستر، عکاسی، کاریکاتور و مقالات علمی به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال کنند.

بخش ویژه این جشنواره با موضوع 'بیداری اسلامی' ،برای تمامی رشته های 9 گانه و بخش اصلی شامل برگزاری نمایشگاه ، مسابقه، همایش و فیلم خواهد بود.

محمود شالویی رییس شورای سیاست‌گذاری و منصور آذری، منیژه آرمین،داود ثمری،محمود جوادی پور، محمدخزایی، محمدعلی رجبی، جلیل رسولی، سیدحسن سلطانی،عبدالرحیم سیاهکارزاده، غلامعلی طاهری، بهمن عبدی، علی فریدونی، مصطفی گودرزی و سید عباس میر هاشمی شورای سیاستگذاری همچنین محمد علی رجبی دبیر کلی شورای دبیران این جشنواره را برعهده دارند.

چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر 10بهمن تا 14 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

شایان ذکر است که رشته تصویرسازی با تلاش و هماهنگی های انجمن فرهنگی هنری تصویرگران امسال برای اولین بار در این جشنواره حضور می یابد.

برای اطلاعات بیشتر به لینگ زیر مراجعه کنید.

http://ivafestival.ir/index.aspx

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه