pt

نماینده ایران در Sarmede

۱۰ مهر ۱۳۹۰


فرشته نجفی نماینده ایران در نمایشگاه Sarmede 2011 ایتالیا شد


به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، جشنواره بین المللی تصویرسازی کتاب کودک Sarmede یکی از جشنواره های معتبر جهانی در این زمینه است که به طور سالانه در این شهر ایتالیایی برگزار می شود.

در بیست و نهمین دوره این جشنواره 300 هنرمند از نقاط مختلف جهان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت 36 هنرمند از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، آلمان، ایران، هند، کره جنوبی، کلمبیا، کرواسی، جمهوری چک، اسلونیا، بلژیک، پرتقال، برزیل، کانادا و آرژانتین به نمایشگاه راه پیدا کردند.

نمایشگاه Sarmede بیست و دوم اکتبر افتتاح خواهد شد و در طول یکسال در شهرهای مختلف ایتالیا به نمایش درخواهد آمد.

فرشته نجفی تنها نماینده ایران در این نمایشگاه، از اعضای انجمن تصویرگران است. او مدرک تحصیلی کارشناس ارشد تصویرسازی دارد و اکنون در ایتالیا ساکن است.

چندی پیش نیز نجفی نمایشگاهی از آثار تصویرگری خود را در پورت الیزابت آفریقای جنوبی برگزار کرده بود که بنابر گفته او حضور یک هنرمند ایرانی در آنجا با استقبال و اطلاع رسانی وسیعی در مطبوعات و هنردوستان روبه رو شده بود.

وی حاصل این نمایشگاه را ایجاد ارتباطی خوب با هنرمندان و ناشران آن کشور عنوان کرد، به طوری که پس از آن موفق به دریافت و اجرای سفارش تصویرسازی چند داستان معروف دنیا از جمله سیندرلا برای کتاب های درسی آفریقای جنوبی شده است.


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه