pt

فراخوان نمایشگاه ما تصویرگر هستیم ۹۷

۱۰ مهر ۱۳۹۷

نمایشگاه سالانه انجمن تصویرگران در سال ۱۳۹۷ با عنوان «ما تصویرگر هستیم» و به مناسبت پانزدهمین سال تأسیس انجمن تصویرگران ایران به مرور آثار نسل‎های مختلف هنرمندان تصویرگر، بر اساس دهه‎های فعالیت آنان می‎پردازد. تمامی گالری‎های خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه بزرگ آثار اعضای انجمن خواهد بود و هر گالری، شامل مرور آثار یکی از دهه‎های تصویرگری معاصر ایران خواهد بود. (گالری میرمیران به مرور آثار برگزیدگان دومین دوره نشان آبان می‎پردازد.)

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران ایران، در این فراخوان از اعضای انجمن تصویرگران ایران دعوت شده است که سه اثر شاخص خود را که معرف سبک شخصی و نگاه ویژه آنان است به دبیرخانه انجمن تصویرگران ایران ارسال کنند. انجمن از میان آثار ارسالی هر تصویرگر، یک اثر را با توجه به فضای نمایشگاه برای اکران و نمایش انتخاب خواهد کرد. تأکید می‎شود که این یک داوری نیست و انتخابی است از جنس نمایشگاه‎گردانی و متناسب با ترکیب کلی آثار اعضا.

شیوه ارسال آثار
1-  فایل واضح و درعین حال سبک از سه اثر خود را در فرمت jpeg به ایمیل دبیرخانه ارسال کنید. آثار را همراه با نام خود از یک تا سه شماره گذاری کنید. مثال: (maktabi-1.jpg)
نشانی ایمیل iweek97@gmail.com :
2- در بخش موضوع (subject) ایمیل بنویسید: ما تصویرگر هستیم ۹۷
3-  در متن (body) ایمیل نام کامل و نوع عضویت (پیوسته-وابسته) خود را بنویسید.
4-  در صورتی که تا 24 ساعت پس از ارسال، پیامی از سوی دبیرخانه، مبنی بر دریافت اثرتان دریافت نکردید با انجمن تماس بگیرید.
5- تیم نمایشگاه‎گردان، یکی از آثار شما را با توجه به ظرفیت گالری‎ها، ترکیب آثار و مختصات نمایشگاهی انتخاب می‎کند.
6- دبیرخانه با شما تماس می‎گیرد و شماره  اثری را که خودتان نامگذاری کرده‎اید، به اطلاع شما می‎رساند.

7- از شما درخواست می‎شود اثر انتخاب شده را همراه با پاسپارتو و قاب در مهلت تعیین شده به دبیرخانه تحویل دهید. رنگ، اندازه، نوع و جنس قاب آزاد و در اختیار شماست. 

گاه‎شمار
- ارسال ایمیل فایل سه اثر از ۹ تا ۱۵ مهر
- اطلاع‎رسانی آثار انتخاب شده به هنرمندان، ۱۷ و ۱۸ مهر

-تحویل آثار قاب شده به دبیرخانه انجمن ۲۱ تا ۲۵ مهر

توجه: تاریخ تمدید نخواهد شد.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه