pt

فراخوان ارائه مقاله در سمپوزیوم بین‌المللی براتیسلاوا

۰۶ آذر ۱۳۹۷

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای کتاب کودک و انجمن تصویرگران ایران برای دریافت مقالات علمی با موضوع Cult of the original illustration in the world of digital technology (مکتب تصویرگری اوریجینال در جهان دیجیتال) اقدام انتشار فراخوان کرده‎اند.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران ایران، در این فراخوان از علاقه‎مندان دعوت شده است که چکیده تمام‌نمای مقالۀ خود، بین 500 تا 800 کلمه، شامل: هدف، سؤال پژوهش، روش، یافته‌ها و نتیجه‌گیری، را به زبان‎های فارسی و انگلیسی، حداکثر تا تاریخ 15 دی 97 به امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، امور بین‌الملل کانون ارائه دهند.
کانون هزینه‌های سفر و نهاد برگزارکننده هزینه‌های اقامت سخنران را برای شرکت در این رویداد فرهنگی به عهده خواهد گرفت.
نمایشگاه بین‌المللی تصویرگری براتیسلاوا BIB هر دو سال یکبار در شهر براتیسلاوا، پایتخت جمهوری اسلواکی، برگزار می‌شود و آثار تصویرگران کتاب‌های کودکان را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه همگام با اهداف یونسکو، دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY)، کمیسیون‌های ملی و نیز سازمان‌های مرتبط با هنرهای زیبا امکان رویارویی تصویرگران را فراهم و شرایط را برای ارزیابی آثار و در نتیجه توسعه و پیشرفت این هنر فراهم می‎کند. برگزارکنندگان و حمایت‌کنندگان مالی این جشنواره وزارت فرهنگ جمهوری اسلواکی، کمیسیون ملی یونسکو در اسلواکی و خانه بین‌المللی هنر برای کودکان Bibiana هستند.

پس از بررسی چکیده‌ها توسط هیئت داوران سه نهاد، فرد منتخب می‌بایست تا تاریخ 30/4/2019 (9 خرداد 98) مقالۀ خود را به ‌طور کامل و به زبان انگلیسی به دفتر امور بین‌الملل کانون تحویل دهد.  

ارائه رزومه فعالیت در حوزۀ کتاب کودک و تصویرگری، ارائۀ کارت پایان خدمت سربازی (برای آقایان) و تسلط کامل به زبان انگلیسی برای داوطلبان الزامی است. 

سمپوزیوم بین‌المللی براتیسلاوا هر دو سال یک‌بار در حاشیۀ دوسالانه تصویرگری براتیسلاوا در شهر براتیسلاوا، پایتخت کشور اسلواکی، برگزار می‌شود و پژوهشگران به ارائۀ مقاله با موضوع اعلام‌شده در آن سال می‌پردازند. در سال آینده، بیست و هفتمین دوره این سمپوزیوم در روزهای 19 و 20 سپتامبر 2019 (28 و 29 شهریور 1398) در سالن اجتماعات هتل تاترا در شهر براتیسلاوا برگزار خواهد شد. 

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه