pt

دومین همایش کتاب‌های تصویری در هفته تصویرگری 98 برگزار می‌شود

۰۸ آبان ۱۳۹۸

انجمن تصویرگران ایران در دومین روز از برگزاری هفته‌ تصویرگری۹۸، دومین همایش کتاب‌های تصویری با عنوان «کتاب‌های تصویری: محتوا و مخاطب» را در خانه هنرمندان ایران برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران ایران، «چالش‌های تولید کتاب‌های تصویری» با سخنرانی نوشین صفاخو، سحر ترهنده، کیانوش غریب‌پور، هدا حدادی و فریدون عموزاده خلیلی، «کتاب‌های تصویری و گروه سنی با سخنرانی فریبا کیهانی، علی کاشفی‌خوانساری، شکوه حاج نصرالله و زهرا فرمانی و «ترویج کتاب‌های تصویری در بستر موزه‌ها» با سخنرانی فرزانه طاهری و مسعود ناصری بخشی از نشست های پیش بینی شده برای این همایش هستند.
همچنین بخش دیگری از این همایش به نشست های «نقش کتاب‌های تصویری در ساماندهی روحی کودکان در بحران» با سخنرانی زهره قایینی، «شیوه‌های خواندن کتاب‌های تصویری» با سخنرانی شکوه حاج‌نصرالله، عاطفه سلیانی و علی‌اصغر سیدآبادی و «کتاب‌های تصویری و ترویج تفکر انتقادی» با سخنرانی حسین شیخ رضایی و سعید ناجی اختصاص خواهد یافت.
این همایش ۱۲ آبان، از ساعت 10 در سالن شهناز خانه‌ هنرمندان ایران برگزار می شود و حضور در نشست های آن برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه