pt

13 ایرانی در لیست برندگان مسابقه بین‌المللی تصویرسازی و طراحی کتاب 2020

۱۷ شهريور ۱۳۹۹

13 تصویرگر ایرانی در لیست برندگان چهارمین دوره مسابقه بین‌المللی تصویرسازی و طراحی کتاب جای گرفتند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران ایران، بر اساس لیست منتشر شد از سوی برگزارکنندگان این مسابقه علی بوذری، هاله قربانی و سحر دوستار به همراه تصویرگرانی از انگلیس، بلاروس و اکراین موفق به کسب جایزه بخش تصویرسازی داستانی شدند و دلارام فقانی موفق به دریافت دیپلم افتخار این بخش شد. 

در بخش کتاب تصویری، امیر شعبانی‌پور، هادی بغدادی، پژمان باغین‌زاده و سارا طبیب زاده به همراه تصویرگرانی از استونی، چین، پرتقال، تایوان، برزیل، انگلیس و آرژانتین جایزه جشنواره را به دست آوردند و دیپلم افتخار این بخش به علی عباسیان، فاطمه خسرویان، سلیمه باباخان و گلریز گرگانی به همراه تصویرگرانی از تایوان، چین، ایتالیا، امریکا؛ اسلواکی، اروگوئه و کلمبیا رسید.  

همچنین در بخش تصویرسازی کتاب کودک، پگاه درخشانی رکنی به همراه انفیستا لاپکو از بلاروس به اتفاق دیپلم افتخار جشنواره را از آن خود کرد.   

گفتنی است، این مسابقه از سال 2017 توسط آژانس مطبوعات و ارتباطات روسیه و انجمن تصویرگران و طراحان مسکو در روسیه در بخش‌های تصویرسازی داستانی، تصویرسازی غیرداستانی، تصویرسازی کودکان، کتاب تصویری، کتاب‌های الکترونیکی، کتاب‌های هنری و نام‌های جدید (تصویرگران زیر 35 سال) برگزار می‌شود و جوایز آن در نمایشگاه کتاب کودک مسکو به برندگان اعطا می‌شود.

اسامی برندگان
آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه