pt

نام هشت تصویرگر ایرانی در فهرست بخش پایانی مسابقه تصویرگری کتاب کودکان شارجه

۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران ایران، نام هشت تصویرگر ایرانی در لیست راه‌یافتگان به بخش پایانی مسابقه تصویرگری کتاب کودکان شارجه، به چشم می‌خورد.
مجید ذاکری یونسی موفق به دریافت جایزه سوم این مسابقه شد.
هم چنین هاله قربانی، محسن امینی، ایمان امینی، بهار اخوان، مژده کیانزاده، مرضیه فتح‌الهی، فرحناز نجفی، مارال فروزش، نرگس محمدی و نوشین صادقیان از شرکت‌کنندگان ایرانی راه‌یافته به مرحله نهایی این مسابقه بوده اند.
از میان آثار شرکت‌کنندگان در مرحله‌ اول تعدادی اثر انتخاب و به بخش مسابقه راه پیدا می‌کند و در نمایشگاه تخصصی این مسابقه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، سپس از میان آثار راه‌یافته به مرحله پایانی، در مرحله‌ دوم به سه نفر جوایز اول، دوم و سوم اهدا می‌شود که به موجب آن برنده اول 8000 دلار آمریکا و نفر دوم و سوم به ترتیب 6000 و 4000 دلار دریافت خواهند کرد. همچنین سه جایزه افتخاری به مبلغ 1000 دلار وجود دارد که به عنوان انگیزه‌ای برای شرکت‌کنندگانی که سطح بالایی از خلاقیت را نشان می‌دهند عمل می‌کند. 
نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه هر ساله با هدف ارتقا سطح کیفی تصویرگری کتاب کودک در دنیا و همچنین ارتباط مؤثر میان تصویرگران، نویسندگان، ناشران و همه‌ی دست‌اندرکاران حوزه کتاب کودک در سطح جهان برگزار می‌شود.

https://www.scrf.ae/en/ 


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه