pt

شب یلدا، باشکوه و صمیمیت برگزار شد

۰۲ دى ۱۳۹۰

با حضور اعضای انجمن تصویرگران مراسم شب یلدا بعدازظهر پنجشنبه اول دی ماه در محل انجمن تصویرگران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، این جشن با حضور تصویرگران پیشکسوتی چون نورالدین زرین کلک و مرتضی اسماعیل سهی، عطیه مرکزی به همراه طیفی از تصویرگران جوان تا با تجربه، برگزار شد و اعضا در صمیمیت و همدلی با یکدیگر دیدار تازه کردند.

استاد زرین کلک در این مراسم ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم در شب یلدا و توجه به آیین های باستانی ایران، با یادآوری کتاب جشنواره های ایرانی خواستار همتی دیگر از سوی انجمن تصویرگران شد تا جلد دیگری از این کتاب را با همکاری اعضای خود تهیه  کند و به این وسیله در زنده نگه داشتن این آیین ها نقشی هر چند کوچک ایفا کند.

نورالدین زرین کلک حضور در میان تصویرگران و اعضای انجمن را از بهترین خاطرات خود عنوان کرد و عضویت خود در انجمن تصویرگران را در مقایسه با دیگر انجمن ها ارزشمند تر دانست.

در بخش دیگر این مراسم حافظ میرآفتابی در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از استاد زرین کلک مراسم حافظ خوانی خود را با انتخاب غزلی زیبا، به وی تقدیم کرد. میرآفتابی در ادامه مراسم به صورتی غیر منتظره به همراه همسر خود به اجرای نمایشی دیالوگ محور پرداخت که حاضران را شگفت زده کرد.

مرتضی اسماعیل سهی پیشکسوت دیگری بود که در سخنانی کوتاه از حضور در این جمع صمیمی ابراز خوشحالی کرد.

در پایان این جشن که از ساعت 18 تا 21 برپا شده بود، همه اعضا به صورتی شاد و پر نشاط با استاد زرین کلک و دیگر پیشکسوتان حاضر عکس دست جمعی گرفتند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه