pt

دوسالانه تصویرگری سال 91 برگزار می‌شود

۰۳ دى ۱۳۹۰



شاه آبادی با تائید برگزاری دوسالانه تصویرگری ششم در سال 91 بر این نکته تاکید کرد که معاونت هنری و انجمن تصویرگران توافقات خوبی رسیده‌اند.



حمید شاه‌آبادی، معاون هنری وزارت ارشاد در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دوسالانه‌های هنری گفت: همه دوسالانه های هنری بر طبق برنامه خود پیش می‌روند و هر کدام با برنامه‌ریزی اجرا خواهند شد.

وی افزود: یکی از دوسالانه‌هایی که متاسفانه 9 سال از آخرین اجرایش می‌گذرد دوسالانه تصویرگری است که با اقدامات صورت گرفته این دوسالانه نیز در سال بعد اجرا می شود.

وی  ادامه داد: با توجه به جلساتی که برگزار شده است و اخباری که به من داده‌اند انجمن هنرمندان تصویرگر و مرکز امور تجسمی در مورد زمان برگزاری که سال آینده خواهد بود  و نیز کلیت‌های برنامه دوسالانه به توافق‌های اصلی و کلی رسیده اند.

شاه آبادی با اشاره به مذاکرات بین انجمن و مرکز، این مذاکرات را نویدبخش همکاری های خوب آینده دانست و بیان کرد: حضور هنرمندان تصویرگر در جشنواره تجسمی فجر برای بار اول نشان دهنده پیشرفت مذاکرات این دو نهاد فرهنگی است.

وی در پایان گفت: بودجه این دوسالانه نیز تصویب شده است و به زودی به این امر اختصاص خواهد یافت و کارها بر طبق برنامه پیش خواهد رفت.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه