pt

نمایشگاه آثار نامزدان جایزه آندرسن 2012

۲۹ دى ۱۳۹۰

آثار محمدعلی بنی اسدی به همراه دیگر تصویرگران جهانی نامزد دریافت جایزه آندرسن، در کتابخانه‌ تحقیقاتی شورای کتاب کودک به نمایش در می آیند.


به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای کتاب کودک، این نهاد، یکشنبه 9 بهمن‌ماه، میزبان نمایشگاهی از آثار 32 تصویرگر نامزد دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن سال 2012 خواهد بود.

در این نمایشگاه بیش از 150 عنوان کتاب از تصویرگران برتر جهان به نمایش گذاشته می‌شود. آثاری از محمدعلی بنی‌اسدی یکی از نامزدان دریافت این جایزه هم در میان کتاب‌های این نمایشگاه خواهد بود.

نمایشگاه آثار تصویرگران نامزد دریافت جایزه آندرسن 2012 به همت سحر ترهنده، داور ایرانی این جایزه در تاریخ نهم بهمن‌ماه، از ساعت 10 تا 18 در کتابخانه تحقیقاتی شورای کتاب کودک برگزار می‌شود.

بنی‌اسدی پیش از این نیز تندیس هانس کریستین آندرسن را از جشنواره روز جهانی کودک (بزرگداشت هانس کریستین آندرسن) در سال 1384 دریافت کرده بود.

جایزه هانس کریستین آندرسن که گاه جایزه نوبل کوچک هم خوانده می‌شود، جایزه‌ای است بین‌المللی که هر دو سال یک بار از طرف دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) به مولفان در زمینه ادبیات کودک تعلق می‌گیرد.


کتابخانه‌ تحقیقاتی شورای کتاب کودک در خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان شهید وحید نظری، شماره ۳۱ قرار دارد.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه