pt

پایان چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

۱۷ اسفند ۱۳۹۰



مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر پس از ۳۴ روز برگزاری، با اهدای جوایز به برگزیدگان بخش‌های مختلف،‌ روز یکشنبه چهاردهم اسفندماه در تالار وحدت برگزارشد.


مراسم
اختتامیه با حضور حمید شاه‌آبادی معاون امور هنری وزارت ارشاد،‌ محمود شالویی مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت ارشاد و جمعی از هنرمندان پیشکسوت و جوان  در تالار وحدت برگزار شد.
در این مراسم محمود شالویی مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی،‌ شاه‌آبادی معاون امور هنری وزارت ارشاد و محمدعلی رجبی دبیر چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر سخنرانی کردند و پس از آن نشان عالی هنرهای تجسمی فجر به ۹ هنرمند پیشکسوت در بخش‌های مختلف تجسمی اهدا شد. در رشته تصویرگری فرشید مثقالی این نشان عالی را دریافت کرد.
چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در حالی به پیایان رسید که در رشته‌های تصویرگری، نقاشی، خوشنویسی، سفال، مجسمه‌سازی، کاریکاتور، پوستر، عکاسی و نگارگری 79 اثر از 79 هنرمند به عنوان منتخب مورد تقدیر قرار گرفتند  که به هریک از نفرات نخست بخش‌های مختلف این جشنواره یک تندیس طوبای زرین اهدا شد.
از میان این تقدیرشدگان، سهم تصویرسازی شش برگزیده در دو گرایش کودک و نوجوان و بزرگسال بود. هیئت داوران، متشکل از ابوالفضل همتی آهویی، مهنوش مشیری، عطیه مرکزی، سیدفضل الله طباطبائی، کیانوش غریب پور، پژمان رحیمی زاده و علیرضا گلدوزیان، در بخش کودک و نوجوان ایلگار رحیمی،‌ تهمینه خواجوی و سیدمیثم موسوی را به عنوان برگزیدگان اول تا سوم این بخش معرفی کردند و محمد پیریایی، فاطمه حق‌نژاد، زهرا حق‌گو، نرگس محمدی و سارا نارستان را شایسته تقدیر دانستند همچنین در بخش بزرگسال عاطفه ملکی‌جو،‌ نوشین صفاخو و افشین باقری را به عنوان برگزیدگان اول تا سوم معرفی و از تهمینه خواجوی، نجوا عرفانی، عطیه ضیغمی، ‌سیدمیثم موسوی و سیامک واحد تقدیر کردند


بخش کودک و نوجوان

ایلگار رحیمی، نفر اول

تهمینه خواجوی، نفر دوم


سید میثم موسوی، نفر سوم 

 .

.

بخش بزرگسال

عاطفه ملکی جو، نفر اول 


نوشین صفاخو، نفر دوم


افشین باقری، نفر سوم  

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه