pt

مجمع عمومی انجمن تصویرگران برگزارشد

۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

سی و یک فروردین ماه مجمع عمومی انجمن تصویرگران در خانه هنرمندان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، این جلسه مجمع عمومی به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد حاضران به رسمیت نرسید و انتخابات هیئت مدیره به جلسه بعدی مجمع موکول شد.

طبق اساسنامه برای انتخابات، حضور 50 به علاوه یک درصد اعضای پیوسته برای رسمیت یافتن مجمع ضروری است. به این ترتیب با توجه به تعداد اعضا می باید 113 عضو حضور می یافتند که تعداد حاضران از 58 نفر بالاتر نرفت و جلسه به رسمیت نرسید.

با این وجود علی هاشمی شهرکی مدیر عامل انجمن، به ارائه گزارش مختصر و تیترواری از فعالیت های انجمن طی دو سال گذشته پرداخت.( متن این گزارش )

پس از ارائه گزارش، مجمع از هیئت مدیره خواست تا در مورد اعضایی که با انجمن همکاری ندارند و حق عضویت خود را پرداخت نمی کنند مصوبه ای را آماده کند تا در جلسه مجمع عمومی بعدی به رای گذاشته شود.

جلسه به صورتی خودمانی ادامه یافت و اعضای انجمن با کمال طباطبائی، مجید ذاکری، علیرضا گلدوزیان و علی هاشمی شهرکی در قالب هیئت مدیره، در مورد مسائل مختلف به تبادل نظر و ارائه پیشنهاد پرداختند. تحول در اطلاع رسانی به اعضا و توانایی انجمن در افزایش توان درآمدی، از جمله نکاتی بود که اعضا از آن ها رضایت داشتند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه