pt

دومین دوسالانه تصویرگری نیایش پایان یافت

۱۴ تير ۱۳۹۱

.
مراسم اختتامیه دومین دوسالانه تصویرگری نیایش با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مدیرعامل انجمن تصویرگران و دیگر هنرمندان تصویرگر کشور در تالار نور مشهد برگزار شد.

.
به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران به نقل از وب سایت دوسالانه نیایش، مدیرعامل موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و دبیر دومین دوسالانه تصویرگری نیایش با اشاره به اهداف این دوسالانه گفت: گسترش ارزش‌های انسانی و معنوی، توجه به جنبه‌های تصویری مفهوم نیایش، تشویق هنرمندان تصویرگر به خلق آثار با موضوعات مذهبی و اخلاقی به ‌ویژه سیره حضرت امام رضا(ع) از اهداف جشنواره دوسالانه تصویرگری نیایش است.

.
علی ثابت‌نیا افزود: در این دوره از دوسالانه تصویرگری نیایش 490 هنرمند از 29 استان کشور یک هزار و 584 اثر را به دبیرخانه دوسالانه ارسال کردند که این تعداد اثر در دو مرحله داوری شد و 180 اثر به بخش نمایشگاهی راه یافت.

.
در پایان این مراسم، کتاب آثار برگزیده دوسالانه تصویرگری نیایش رونمایی و از برگزیدگان این دوسالانه تجلیل شد.

.
در بخش تصویرگری کتاب با موضوع داستان‌های مذهبی، هیچ اثری شایسته رتبه اول نشد و سیدحسام‌الدین طباطبایی و پیمان رحیم‌زاده نفرات دوم و سوم شدند، همچنین در این بخش سحر خراسانی، مریم طباطبائی و حسن عامه‌کن لوح تقدیر دریافت کردند.

.
فاطمه رادپور، سیدمیثم موسوی و هاجر سلیمی در بخش تصویرگری با موضوع نیایش (غیرداستانی) حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و نرگس برومند و شادی هاشمی فشارکی نیز در این بخش لوح تقدیر دریافت کردند.

.
در بخش تصویرگری با موضوع نیایش (داستانی) نیز هیچ اثری شایسته رتبه اول نشد و معصومه صحبتی و حسن عامه‌کن به‌عنوان نفرات دوم و سوم مورد تقدیر قرار گرفتند، همچنین جایزه ویژه این بخش به شادروان علی عامه‌کن تقدیم شد.

.
رضا دالوند، صدیقه قائدامینی و عطیه ضیغمی در بخش تصویرگری با موضوع امام رضا(ع)(غیرداستانی) عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و حامد علی‌عباس شهیر نیز در این بخش لوح تقدیر دریافت کرد.

.
در بخش تصویرگری با موضوع امام رضا(ع)(داستانی) نیز سمانه مطلبی سلوط، عاطفه شفیعی‌راد و سولماز جهانگیر مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و افشین باقری و تهمینه خواجوی در این بخش شایسته دریافت لوح تقدیر شدند.

.
همچنین شیرین شیخی، از سوی داوران کودک و نوجوان، شایسته دریافت جایزه ویژه اعلام شد.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه