pt

بیمه تامین اجتماعی برای تصویرگران

۱۴ مرداد ۱۳۹۱

.

اعضای پیوسته انجمن تصویرگران می توانند از طریق بیمه هنرمندان، خدمات تامین اجتماعی و بازنشستگی دریافت کنند.

.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، انجمن تصویرگران پس از مذاکره با موسسه توسعه هنرهای تجسمی توانست برای اعضای خود شرایط مناسبی را برای بیمه بازنشستگی فراهم کند. از مزایای بیمه هنرمندان داشتن امکان بیمه عمر، حوادث و بیمه تکمیلی است که به عنوان مکملی برای بیمه درمانی به بیمه شونده خدمات ارائه می کند.

.

شرایط اختصاصی برای بیمه تصویرگران در متن کامل صورتجلسه تفاهم نامه انجمن و مرکز توسعه هنرهای تجسمی، در زیر آمده است.

***

.

متن صورتجلسه شماره 1106-91 م.ت، تاریخ 91/5/2

.

پیرو نامه شماره 821-91 مورخ 91/4/11 انجمن تصویرگران در خصوص تسهیل انجام بیمه تامین اجتماعی اعضای آن انجمن، جلسه ای در تاریخ 91/4/18، با حضور آقایان عبدالرحیم سیاهکارزاده، رئیس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، علی هاشمی شهرکی، مدیرعامل انجمن تصویرگران، و جعفر واحدی، مسئول بیمه هنرمندان، در محل موسسه برگزارشد.

.

پس از تشریح دستورالعمل بیمه تامین اجتماعی پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری مصوب شورای برنامه ریزی جلسه 74 مورخ 83/4/14، در خصوص مدارک مورد نیاز برای احراز شرایط بیمه شدن هنرمندان بخش تجسمی، جناب آقای شهرکی توضیحاتی در خصوص عملکرد هنرمندان حرفه ای رشته تصویرگری ارائه کردند در نهایت مقررشد با تحویل مدارک ذیل توسط اعضای انجمن، امور مربوط به بیمه آنها انجام شود.

.

1- نامه با امضای مدیرعامل و مهر انجمن تصویرگران به همراه کارت عضویت پیوسته آن انجمن که دارای تاریخ اعتبار باشد.

2- CD آثار چاپ شده که به تائید شورای بررسی آثار انجمن تصویرگران که درحال حاضر شامل آقایان سیدفضل اله طباطبائی، پژمان رحیمی زاده، علی هاشمی شهرکی و خانم فریده شهبازی است رسیده باشد که CD مذکور می بایست شامل آثار چاپ شده در 5 کتاب برای هنرمندان تجربی و 2 کتاب برای دارندگان مدرک کارشناس و بالاتر مرتبط باشد.

.

لازم به ذکر است این صورتجلسه درصورت ارائه مدارک فوق قابل اجرا است و عدم تحویل یا مخدوش بودن هر یک از مدارک موجب عدم انجام موضوع می شود.

***

.

تذکر: اعضای پیوسته ای که شرایط بند 2 تفاهم نامه را ندارند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با انجمن تماس بگیرند.

.

از شرایط عمومی این بیمه، داشتن حداکثر 50 سال تمام برای آقایان و 45 سال تمام برای خانم ها است و درغیر این صورت به ازای هریک سال اضافه سن، دو سال سابقه بیمه نیاز خواهدبود. همچنین عضویت در موسسه توسعه هنرهای تجسمی نیز از دیگر شرایط است.

.

در ادامه مدارک عضویت در این موسسه و دریافت بیمه تکمیلی، بیمه عمر و حوادث را می خوانید.

.

مدارک عضویت در موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر: 

1 . کپی آخرین مدرک تحصیلی

2 . کپی تمام صفحات شناسنامه

3 . عکس 4×3 پرسنلی(سیاه و سفید یا رنگی) چهار قطعه

4 . نمونه کارهای هنرمند شامل هشت قطعه پرینت A4 با کیفیت به همراه CD آن

5 . کپی کارت ملی (دوطرف)

6 . کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)

7 . فیش بانکی به مبلغ صد و پنجاه هزار ریال به شماره حساب 247.8100.10790138.2 بانک پاسارگاد شعبه خیابان کریم خان زند کد 247 در وجه موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر ، قابل پرداخت در تمام بانک های پاسارگاد سراسر کشور.

تذکر: تصویرگران برای عضویت در موسسه توسعه هنرهای تجسمی می بایست تعداد هشت اثر از آثار موجود در CD را برای ارائه، پرینت کنند.

.

مدارک لازم برای ثبت نام بیمه تکمیلی ویژه سال 91 چنین است:

1. کپی از تمام صفحه های شناسنامه

2. کپی کارت ملی

3. دو قطعه عکس پشت نویسی شده از بیمه شده اصلی

4. اصل فیش واریزی به مبلغ ششصد هزار ریال به ازای هر نفر 

واریز به شماره شبا 318/732/062/000/000/000/180/270/IR بانک تجارت به نام صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان

5. کپی صفحه اول دفترچه بیمه تامین اجتماعی شخص بیمه شده اصلی

متقاضیان با پرداخت مبلغ یکصد و چهل و هشت هزار ریال، جداگانه برای بیمه شده اصلی و همسر، به حساب مذکور و ارسال فیش، می توانند از بیمه عمر و حوادث بهره مند شوند.

.

ورود به سایت موسسه توسعه هنرهای تجسمی


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه