pt

بودجه دوسالانه تصویرگری صرف خرید مکانی برای انجمن شود

۰۴ مهر ۱۳۹۱

.

بودجه دهمین دوسالانه تصویرگری به دلیل نبود مکانی برای انجمن بهتر است صرف خرید مکانی برای انجمن تصویرگران شود.

.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، علی هاشمی شهرکی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل انجمن فرهنگی تصویرگران، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: امکان برگزاری دهمین دوسالانه تصویرگری زمانی صورت می‌گیرد که انجمن فرهنگی تصویرگران مکانی برای برنامه ریزی این دوسالانه داشته باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر موضوع بسیار مهم و به عبارتی نکته مهم انجمن فرهنگی تصویرگران این است که انجمن در حال حاضر مکان ندارد در حقیقت بخشی از وسایل انجمن فرهنگی تصویرگران در یکی از اتاق های خانه هنرمندان انبار شده است.

.

بودجه دوسالانه دهم صرف تامین مکانی برای انجمن فرهنگی تصویرگران

هاشمی شهرکی در  ادامه گفت: به تازگی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرده است که از فعالیت های انجمن ها حمایت می‌کند و این نکته بسیار مهمی است اما تا زمانی که انجمنی وجود نداشته باشد چطور می‌توان از فعالیت های آن حمایت کرد.

وی تصریح کرد: بنابراین برای ادامه یافتن فعالیت های انجمن فرهنگی تصویرگران و نیز حمایت از این فعالیت ها بهتر است تدبیری مبنی بر ایجاد مکانی برای این انجمن اندیشیده شود.

وی گفت: بهتر است بودجه دهمین دوسالانه تصویرگری که قرار است در سال جاری برگزار شود به  ایجاد مکانی برای انجمن فرهنگی تصویرگران اختصاص داده شود.

وی در ادامه اظهار داشت: قطعاً همه رویدادها در ارتباط با تصویرگری مهم است اما نکته مهم تر آن است که انجمن برای برنامه ریزی این رویدادها مکانی داشته باشد.

.

انجمن بدون مکان فعالیتی نخواهد داشت

وی گفت: انجمن تا جایی نداشته باشد نمی‌تواند فعالیتی را برنامه ریزی و انجام دهد بنابراین داشتن مکان برای انجمن بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: در صورتی که بودجه دهمین دوسالانه تصویرگری برای ایجاد مکانی برای انجمن قرار داده شود می‌توان برگزاری این دوسالانه را برای سال آینده برنامه ریزی کرد.

شهرکی گفت: اگر دوسالانه تصویرگری یکسال دیگر هم تاخیر داشته باشد اشکالاتی ایجاد نمی‌شود اما نداشتن مکانی برای انجمن فرهنگی تصویرگران بسیار مهم است.

 

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه