pt

فستیوال کودک، شهر، هنر در برج میلاد برگزار می شود

۰۹ مهر ۱۳۹۱

.

خانه سرامیک ایران، با همکاری مجموعه برج میلاد و انجمن تصویرگران سومین فستیوال کودک، شهر، هنر را برگزار می کند.

.

مدیراجرایی این فستیوال در گفت و گو با روابط عمومی انجمن تصویرگران، هدف از برگزاری آن را چنین عنوان کرد: دراین برنامه چند هدف را در نظر داریم اول اینکه اودکان را در فضاهای شهاری مشارکت دهیم به شکلی که کارهای نقاشی آنان برروی سرامیک در برج میلاد نصب خواهد شد با این کار این کودکان خود را شهر سهیم خواهند دید و در سنین بزرگسالی نیز نسبت به حفظ محیط زندگی خود حساس خواهند بود.

.

هدف دیگر تاکید بر اهمیت نقاشی ها و دیگر آثار کودکان برای خانواده ها است و سومین هدف نیز ایجاد این درک در کودکان است که شاید در جایی دیگر کودکانی هستند که ار نعمت رفتن به مدرسه محروم مانده اند.

.

خانم فرزانه درمورد چگونگی حضور در این فستیوال گفت: در این فستیوال دوروزه خانواده ها می توانند با تهیه بلیط چهل هزار تومانی حضور یابند. کودکان و دیگر علاقه مندان در مدت حضور خود با تکنیک های کار با لعاب و سرامیک آشنا خواهند شد. هزینه حضور چهل هزار تومان خواهد بود که نمام آن صرف کمک به امر مدرسه سازی خواهد شد.

.

در این فستیوال 15 تصویرگر پیش کسوت نیز بر روی قطعه سفالی به عنوان یادگار اثر و امضایی را نقش می کنند تا به مدت 100 به همراه دیگر آثار این فستیوال بر دیوار نصب شود.

.

فستیوال کودک، شهر، هنر روزهای پنجشنبه و جمعه سیزدهم و چهاردهم مهرماه در محوطه حیاط برج میلاد برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم آزاد خواهد بود.

.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط با شماره های زیر تماس بگیرند.

22299338
22810508
آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه