pt

انجمن تصویرگران صاحب مکان می شود

۱۱ مهر ۱۳۹۱

.
مجید سرسنگی رئیس خانه هنرمندان ایران گفت: شهرداری تهران در پی مشکلات به وجود آمده برای مکان استقرار انجمن تصویرگران ایران، به کمک این انجمن خواهد آمد.
.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران به نقل از خبرگزاری فارس، مجید سرسنگی رئیس خانه هنرمندان ایران با اعلام این خبر گفت: پس از آگاهی از مشکلات به وجود آمده برای انجمن تصویرگران، موضوع به اطلاع شهردار تهران رسانده شد و با توجه به حمایت جدی شهردار محترم تهران و معاون محترم اجتماعی و فرهنگی ایشان، بر حل عاجل مشکلات این انجمن دیرپا که شامل تعداد کثیری از برجسته ترین هنرمندان تصویرگر کشور هستند تاکید شد.

.

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران نقش انجمن ها و اصناف هنری را در توسعه پایدار فرهنگی و هنری کشور شایان توجه دانست و گفت: حمایت از انجمن های هنری به معنای حمایت از توسعه فرهنگ و هنر کشور است و هر چند امکانات ما در مقایسه با سایر ارگان های فرهنگی و هنری قابل قیاس نیست، اما حاضریم از تمام توان خود برای یاری رساندن به روند رو به رشد فعالیت های انجمن های هنری استفاده کنیم.

.

وی در خصوص انجمن تصویرگران گفت: انجمن تصویرگران ایران در سال گذشته براساس مصوبه مجمع خانه هنرمندان ایران به عضویت در شورای عالی این خانه در آمد و از آن پس تلاش شده است تا این انجمن نیز مانند سایر صنوف از حمایت و کمک های خانه هنرمندان ایران برخوردار شود.

.

سرسنگی جایگاه انجمن تصویرگران را در حوزه هنر کشور ممتاز توصیف کرد و افزود: امیدوارم با حل مشکلات این انجمن در آینده نزدیک شاهد فعالیت های گسترده تری از سوی هنرمندان عضو در این انجمن باشیم.

.

سرسنگی همچنان از تلاش پیگیری های هاشمی شهرکی مدیرعامل این انجمن قدردانی و برای وی و هیئت مدیره این انجمن آرزوی موفقیت کرد. وی همچنین از همکاری مهندس سلیمانی شهردار منطقه 6 تهران و شهردار ناحیه  یک این منطقه برای حل این موضوع تشکر کرد.

.

به گزارش فارس، هیئت مدیره انجمن تصویرگران 25 شهریورماه جاری در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که این انجمن محل استیجاری خود را برای فعالیت‌های هنری از دست داده است و قادر به اجاره مکان نیست.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه