pt

مروری بر آثار حسام الدین طباطبایی

۳۰ آبان ۱۳۹۱

.

آثار تصویرگری مذهبی حسام الدین طباطبایی به مناسبت ایام محرم در گالری لاله به نمایش در می آید.

.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، این گالری در قالب سلسله نمایشگاه های مروری بر آثار هنرمندان معاصر ایران، 35 اثر تصویرسازی از سیدحسام الدین طباطبایی با موضوع کربلا، که در سال های مختلف برای کتاب ها و ناشران متعددی خلق شده است را نمایش خواهدداد.

.

سیدحسام الدین طباطبایی متولد 1352 و دانش آموخته رشته ارتباط تصویری دانشگاه آزاد اسلامی و عضو انجمن تصویرگران است. وی تصویرگری بیش از 80 عنوان کتاب کودک و نوجوان و مدیریت هنری چندین نشریه را در کارنامه خود دارد.

.

این هنرمند تصویرگر برنده بیش از 10 جایزه داخلی و بین المللی از جمله پادورا (ایتالیا)، برگزیده نمایشگاه تصویرسازی بلگراد، جشنواره خیال و رویا، جشنواره جهان اسلام، جشنواره کتاب های درسی، جشنواره مولانا، دومین دوسالانه تصویرگری نیایش و ... است و در بیش از 20 نمایشگاه گروهی تصویرسازی داخلی و بین المللی شرکت داشته و دو نمایشگاه انفرادی برگزار کرده است. 

.

نمایشگاه تصویرگری عاشورا روز چهارشنبه، اول آذرماه، ساعت 16، گشایش خواهد یافت و تا 12 آذرماه ادامه می یابد. علاقه مندان می توانند همه روزه به غیراز روزهای تعطیل، از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 19 به گالری لاله  واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله، روبه روی پارکینگ طبقاتی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88960492 تماس بگیرند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه