pt

قابل توجه اعضای محترم انجمن تصویرگران

۲۶ آذر ۱۳۹۱

.

به اطلاع اعضای محترم انجمن تصویرگران می رسد، مجموعه مدیریتی انجمن تلاش می کند تا حد امکان از ظرفیت های موجود در نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی بهره برداری کند و دراین میان بخشی از وظایف خود را با بهره مند کردن اعضای انجمن از این خدمات و امکانات انجام دهد.

.

بیمه عمر برای هنرمندان

پیرو خبر روز بیست و چهارم آبان ماه که با عنوان بیمه عمر برای اعضای پیوسته روی سایت انجمن قرار گرفت، خوشبختانه با هماهنگی خانه هنرمندان زمان ثبت نام در این طرح تمدید شده است.

لذا از عزیزان درخواست می شود برای استفاده از این فرصت هرچه سریع تر با شماره  همراه 09306772180 هماهنگ کرده و با مراجعه به محل فعلی انجمن فرم های مربوطه را تکمیل کنند.

.

متن خبر پیشین چنین است:

خانه هنرمندان با همکاری شهرداری تهران اقدام به خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری برای تعدادی از هنرمندان عضو انجمن ها کرده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، در این طرح که طرف قرارداد آن شرکت بیمه پارسیان است، شهرداری تهران پرداخت حق بیمه سال اول را برعهده خواهد گرفت و پرداخت مابقی حق بیمه برعهده بیمه شونده خواهدبود.

سقف زمان بیمه 20 سال است و مواردی شامل پوشش زندگی(فوت معمولی)، پوشش فوت در اثر حادثه، پوشش از کار افتادگی و پوشش بیماری های خاص را دربر می گیرد.

از شرایط این بیمه داشتن حداکثر 50 سال برای بیمه شونده است و حق بیمه که معادل 58 هزار تومان در ماه تا آخر قرارداد است، می تواند بنابر خواست وی، در چهار فاصله زمانی مختلف بین ماهانه تا سالانه پرداخت شود.

اعضای پیوسته انجمن تصویرگران می توانند طی روزهای شنبه تا چهارشنبه، بیست و هفتم آبان ماه تا یکم آذرماه، با هماهنگی و مراجعه به دفتر فعلی انجمن، با پر کردن فرم مربوطه از این امکان بهره مند شوند.

.

بیمه بازنشستگی و تکمیلی برای هنرمندان

همچنین انجمن آماده خدمت رسانی به اعضای پیوسته در مورد بیمه بازنشستگی و تکمیلی هنرمندان است. از نکات قابل توجه این بیمه، امکان خرید بیمه تکمیلی به صورت جداگانه است. به این ترتیب افرادی که از طرق دیگر غیر از بیمه هنرمندان بیمه تامین اجتماعی شده باشند نیز می توانند با عضویت در موسسه توسعه هنرهای تجسمی و ارائه معرفی نامه انجمن و پرداخت هزینه مربوطه از این بیمه تکمیلی که خدمات مناسبی را به بیمه شونده ارائه می کند بهره مند شوند.

عزیزان برای استفاده از بیمه بازنشستگی می توانند پس از عضویت در موسسه توسعه هنرهای تجسمی و هماهنگی با انجمن و دریافت معرفی نامه، مراحل اداری را طی کنند.

.

امکان ثبت نام در تعاونی مسکن هنرمندان برای اعضای وابسته و پیوسته

تعاونی مسکن هنرمندان امکان دیگری است که از سوی خانه هنرمندان برای اعضای انجمن ها فراهم شده است. همان طور که در خبر پیشین آن در روز سیزدهم آبان ماه اعلام شد هنوز هیچ شرایطی برای میزان مبلغ سهم و دیگر موارد مشخص نشده است و پس از ثبت نام هنرمندان  با تشکیل مجمع عمومی تعاونی و انتخابات آن تصمیمات لازم گرفته می شود و به اطلاع اعضا می رسد. بنابراین اگر یک عضو از شرایط اعلام شده موافق نباشد می تواند به سادگی عضویت خود را لغو کند.

تنها محدودیت عنوان شده این است که اعضا نباید در تعاونی های دیگر عضو باشند یا از طریق دولتی خانه دار شده باشند.

بنابراین به عزیزان توصیه می شود در صورت نداشتن محدودیت عنوان شده، به دلیل محدودیت زمانی هرچه سریع تر برای عضویت اقدام کنند. برای این کار تنها کافی است از طریق ارسال ایمیل به انجمن یا تماس با شماره همراه معرفی شده، تمایل خود را اعلام کنند.


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه