pt

هنر کارت برای هنرمندان

۱۲ دى ۱۳۹۱

.

هنر کارت خدمتی از سوی معاونت امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه توسعه هنرهای معاصر است که برای ارائه تسهیلات رفاهی در قالب طرح های حمایتی از هنرمندان، ارائه می شود.


.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، این امکان تنها برای هنرمندان درجه یک و دو هنری در رشته های تجسمی، نمایشی و موسیقی و همچنین هنرمندان دارنده مدارک دانشگاهی معادل کارشناسی ارشد و دکتری فراهم خواهدبود.

.

این کارت الکترونیکی عکس‌دار است و براساس رتبه بندی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر مبنای رنگ و کد آن برای صاحب خود سطح دسترسی مشخصی به تخفیفات و گستره خدمات فراهم می کند.

.

ارایه مشاوره تخصصی حقوقی در حوزه هنر، خدمات رفاهی شامل رستوران، مراکز خرید، تالار، خدمات تفریحی شامل شهربازی‌ها، باغ وحش، خدمات درمانی شامل کلینیک، پزشک، درمانگاه، بیمارستان، بیمه‌های خاص، خدمات فرهنگی شامل کتابخانه، موزه، نمایشگاه‌، خدمات هنری شامل سینما، تئاتر، مراکز برگزاری جشن و جشنواره‌ها، خدمات ورزشی شامل مجتمع‌های ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، مراکز بدنسازی، مراکز ورزشی خاص و باشگاه‌ها، خدمات گردشگری شامل اقامتگاه، دفاتر خدمات مسافرتی، هتل، مهمانسرا از جمله امکاناتی است که برای این طرح در نظر گرفته خواهدشد.

.

هنرمندان علاوه بر استفاده از خدمات ویژه برنامه‌ ریزی شده از سوی معاونت امورهنری، با ارایه این کارت به مراکزتحت قرارداد، ضمن استفاده ازخدمات، از تخفیف ویژه نیزبهره‌مند می‌شوند.

.

هنرمندانی که مایل به دریافت این کارت هستند می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.artcard.ir  اقدام به تکمیل فرم مربوطه کنند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه