pt

"آرامش هفت و نیم" به نمایش در می آید

۱۴ بهمن ۱۳۹۱

.

نمایشگاه انفرادی نقاشی سارا سعادت فرد با عنوان آرامش هفت و نیم در نگارخانه لاله برگزار می شود.

.
به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، در این نمایشگاه، 20 اثر از تجربیات هنری اخیر این هنرمند پیرامون باغ نقاشی ایرانی از منظر نقاشی معاصر ارایه خواهدشد.


سارا سعادت فرد در مورد آثارش بیان می دارد:« من در مقابل باغ های نقاشی ایرانی تنها یک تماشاگر نبودم، بلکه غرق در زیبایی این آثار شدم و نقاشی هایم تلاشی است برای نمایش این زیبایی از نگاه معاصر. آنچه در این آثار جلوه گر می شود، تجلی طبیعت در نگاه هنرمند معاصر است. انتخاب سوژه طبیعت ریشه در خاطرات کودکی من دارد اما طبیعت برای من فقط یک سوژه صرف و یک اِلِمان بصری نیست که گاه با اغراق در ویژگی های آن و گاه با تجربه در آثارم ظاهر شده باشند بلکه قالبی برای ظهور نگاه شرق گرایانه و اکسپرسیو من از دنیای پیرامون است.»
.
سارا سعادت فرد دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته نقاشی دانشگاه هنر و مدرس دانشگاه است. او تاکنون در چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی داخلی و خارجی نقاشی شرکت داشته است.
.
این نمایشگاه، روز دوشنبه 16 بهمن ساعت 16 تا 20 در نگارخانه لاله گشایش می یابد و تا 23 بهمن میزبان بازدیدکنندگان خواهدبود.
.
نگارخانه لاله در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبه روی پارکینگ طبقاتی قرار دارد و ازساعت 9 تا 13 و 14 تا 19 به روی علاقه مندان گشوده است.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه