pt

نمایشگاه فروش آثار هنرمندان معاصر ایران

۲۳ بهمن ۱۳۹۱
.

نگارخانه لاله با هدف توسعه فرهنگ خرید و فروش آثار هنری و رونق بخشی به اقتصاد هنر است، "نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران" را برگزار می کند.

.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، در این نمایشگاه که با حضور 90 هنرمند پیشکسوت و نسل جوان برگزار می شود، بیش از 250 تابلوی هنری گرانبها با قیمت های 200 تا 500 هزار تومان  که اندازه بزرگترین ضلع آن 40 سانتی متر است، در معرض نمایش و فروش قرار خواهد گرفت.

.

قرار است این نمایشگاه به منظور بسترسازی برای حضور آثار هنری ارزشمند و فاخر با قیمت مناسب در فضای زندگی شهروندان و علاقه مندان مسائل هنری، به صورت فصلی برگزار شود.

.

محمد ابراهیم جعفری، همایون سلیمی، مینا نوری، صادق تبریزی، ثمیلا امیرابراهیمی، جمشید حقیقت شناس، احمد وکیلی،معصومه مظفری،  الهه مقدمی، رضا بانگیز، همایون ثابتی مطلق، حسینعلی ذابحی، بهزاد شیشه گران، رضا خدادادی، دلبر شهباز، خسرو خسروی، سعید روانبخش، آنه محمد تاتاری، کیوان عسگری، مانلی منوچهری، مرتضی زاهدی، جواد نوبهار، سیروس آقاخانی، فرهاد گاوزن، رضا افسری، علیرضا آدم بکان، یوسف شریف کاظمی، سارا جعفری، رضا هدایت، مهرداد ختایی و مینا غازیانی از جمله هنرمندانی حاضر در این نمایشگاه هستند.

.

آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه 27 بهمن ماه1391 ساعت 16 تا 21 در نگارخانه لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی،ضلع شمالی پارک لاله، روبه روی پارکینگ طبقاتی(تلفن: 88962339)، با حضور هنرمندان برگزار خواهدشد و علاقه مندان می توانند تا روز پنجشنبه 17 اسفند ماه از ساعت 9 تا 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه