pt

مراسم اهدای نشان های لاکپشت پرنده برگزارشد

۰۲ اسفند ۱۳۹۱
.

سه نشان طلایی، دو نشان نقره ای و دو نشان ویژه به برگزیدگان لاکپشت پرنده اهدا شد.

.
به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، در مراسم اهدای نشان های طلایی و نقره ای لاکپشت پرنده که روز سه شنبه غروب در فروشگاه مرکزی شهرکتاب برگزار شد، نشان طلایی لاکپشت پرنده به برایان سلزنیک نویسنده و رضی هیرمندی مترجم "اختراع هوگوکابره" از نشر افق و جمشید خانیان نویسنده "عاشقانه های یونس در شکم ماهی" از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رسید.

.
همچنین احمدرضا احمدی برای کتاب" ناگهان چراغ ها روشن شدند" از نشر نظر، فرهاد حسن زاده برای کتاب "هستی" از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، و میرزایی ناشر کتاب "ما همه آزاد آفریده شده ایم" از نظر دیبایه ، نشان نقره ای لاکپشت پرنده را دریافت کردند.

.
در این مراسم همچنین مرتضی خسرونژاد به عنوان پژوهشگر، نویسنده آثار خلاقه‌ی ادبی و بنیان‌گذار رشته‌ دانشگاهی ادبیات کودک در ایران و نیز موسس مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز، و فرشید مثقالی به دلیل تاثیرگذاری بر هنر تصویرگری ایران شایسته دریافت نشان ویژه‌ لاک‌پشت پرنده معرفی شدند.

.
در بخش دیگری از مراسم، کتاب "من و خارپشت و عروسکم" نوشته راضیه دهقان و تصویرگری فرشید مثقالی، از نظر شیوه روایت و فرم، به عنوان کتابی پیشرو معرفی شد.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه