pt

رئیس دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان در ایران

۰۷ اسفند ۱۳۹۱
.

احمدرضا احمد خیرالدین، رئیس دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان، برای بازدید از مراکز فرهنگی – ادبی  به ایران سفر کرده است.

.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، قرار است در این سفر احمدرضا احمد خیرالدین،طی روز های 6 تا 13 اسفند 1391، ضمن بازدید از شورای کتاب کودک، فرهنگنامه کودکان و نوجوانان و خانه کتابدار و ترویج خواندن، چند سخنرانی نیز داشته باشد.

.

قرار است وی دوشنبه 7 اسفند از ساعت 18 تا 20 در شهر کتاب شهید بهشتی درباره" نشر کتاب کودک و نوجوان در مالزی "ادبیات کودک در جهان "، 8 اسفند از ساعت 16 تا 18 در خانه کتابدار و ترویج خواندن، درباره " ترویج خواندن : تجربه در دو مرکز آموزشی در مالزی" و 13 اسفند ازساعت 16 تا 18 در کتابخانه تحقیقاتی شورای کتاب کودک، درباره "چشم انداز دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان در آینده " سخنرانی کند.

.

شهر کتاب شهید بهشتی در خیابان بخارست، خانه کتابدار و ترویج خواندن در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان منیریه، خیابان اسدی منش، کوچه دهستانی، پلاک 2 و شورای کتاب کودک در خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان شهید وحید نظری، شماره 31، طبقه 2 واقع هستند و حضور برای همگان آزاد خواهدبود.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه