pt

تمدید مهلت حضور در دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران

۲۵ فروردين ۱۳۹۲

.
فراخوان دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران، با توجه به استقبال هنرمندان ازاین رویداد فرهنگی و هنری تا 7 اردیبهشت ماه تمدید شد.

.
به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران به نقل از سازمان زیباسازی شهر تهران، دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران به منظور فراهم آوردن فرصت مناسبی جهت شناسایی خلاقیت ها و آفرینش های هنری، ایجاد رقابت سالم، تعامل، همفکری و تبادل تجربیات، ارائه آخرین دستاوردهای علمی– پژوهشی و مهارتی وهمچنین ارتقاء کیفیت هنر در اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.

.

این دوسالانه شامل چهار بخش؛ مسابقه و نمایشگاه (طراحی برای دیوارنگاری شهر تهران)، بخش مسابقه و اجرای کارگاه ( صنایع معماری تزیینی و سنتی )، بخش کارگاهی و نمایشگاه مروری بر آثار گرافیتی و سه بعدی و بخش پژوهش وهمایش علمی – تخصصی است.

.

بخش مسابقه و نمایشگاه "طراحی برای دیوارنگاری شهر تهران" به دو صورت " مروری بر آثار یک دهه اخیر " و مسابقه " طراحی برای دیوارنگاری های شهر تهران " برگزار می شود.

.

همچنین در بخش کارگاهی و نمایشگاه مروری بر آثار گرافیتی و سه بعدی، هنرمندان این حوزه می‌توانند برای ارایه آثار خود بر اساس تفکر و دیدگاه ملی و بومی تصاویر طرح‌های اجرا شده و غیر اقتباسی خود را جهت شرکت در نمایشگاه ارسال کنند. بخش نقاشی سه بعدی نیز در دو شاخه نمایشگاهی وکارگاهی اجرا می‌ شود و هنرمندان فعال در این حوزه می توانند تصاویر آثار اجرا شده خود را برای شرکت در نمایشگاه و طرح های خود را برای اجرای کارگاهی به دبیرخانه این دوسالانه ارسال کنند.

.

بخش پژوهش وهمایش علمی وتخصصی دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران، نیز با هدف برخورداری از نظر کارشناسان ومحققان برای تقویت بنیان علمی ونظری، آسیب شناسی ویافتن راه کارهای فنی، اجرایی، علمی و نظری در زمینه دیوار نگاری شهری برگزار می شود. در این بخش تحقیقات، مقالات ، پایان‌نامه‌ها و کتب تخصصی « تالیف» و«ترجمه»، مرتبط با موضوعات؛ بررسی و تحقیق در حوزه عناوین، مفاهیم، مبانی و اصول هنر دیواری شهری، پژوهش تاریخی، تحلیلی، تطبیقی و نقد دیوارنگاری در کشور و شهر تهران، بایدها و نبایدها و الزامات و آسیب شناسی هنر دیوارنگاری شهری، بررسی رابطه هنر دیوارنگاری، هنرمند، جامعه و مخاطب، بررسی تاثیرات و نقش متقابل هنر دیواری شهری با محیط ، منظر و معماری مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

.

لازم به یادآوری است دبیرخانه این دوسالانه از کلیه آثار راه یافته به نمایشگاه، عکس و اسلاید تهیه و نسبت به چاپ کتاب نمایشگاه اقدام خواهد کرد.

.

علاقمندان به حضور در این رویداد فرهنگی و هنری می توانند با مراجعه به سایت www.zibasazi.ir نسبت با مطالعه فراخوان دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران اقدام و یا با شماره تلفن‌های: 3-88880481 تماس حاصل کنند.

دبیرخانه دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران در خیابان ولیعصر (عج) ، بالاتر از میدان ونک ، کوچه شهید دامن افشار ، پلاک 55، معاونت فرهنگی و هنرهای شهری واقع است.


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه