pt

دوسالانه‎ای آبرومند برگزار می‎کنیم

۰۴ تير ۱۳۹۲

.

کیانوش غریب‎پور در نشست خبری دوسالانۀ تصویرگری گفت: سعی می کنیم با وجود محدودیتهای مالی و زمانی دوسالانه‎ای آبرومند برگزار کنیم.


به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، این نشست امروز با حضور اصغر امیرنیا، مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت ارشاد، کیانوش غریب‎پور دبیر دوسالانه و علی هاشمی شهرکی دبیر علمی دوسالانه در موزۀ هنرهای معاصر برگزار و در پی آن فراخوان دوسالانه منتشر شد.


امیرنیا در ابتدای نشست در مورد به تاخیر افتادن دوسالانۀ تصویرگری و برگزاری آن پس از 11 سال توضیحاتی داد. در ادامه کیانوش غریب‎پور با تاکید بر این که با وجود محدودیتهای مالی و زمانی به دنبال برگزاری دوسالانه‎ای آبرومند و نه در حد آرزو است برپایی موفقیت‎آمیز این دوسالانه که به صورت داخلی برگزار خواهدشد را عاملی برای برگزاری دوبارۀ آن در سطح بین‎المللی دانست.


وی بخش رقابتی دوسالانه را شامل سه بخش تصویرگری کتابهای منتشر شده در طی ده سال گذشته، بخش موضوعی جهان نورها و سایه‎ها، و بخش استعدادهای جوان برای تصویرگران 18 تا 25 ساله معرفی کرد.


علی هاشمی شهرکی نیز برگزاری نمایشگاه جانبی و غیر رقابتی "دنیای جدید تصویرگری" را حرکتی علمی و پژوهشی در جهت پرداختن به شاخه‎هایی به غیر از تصویرگری کتاب و معرفی آن به تصویرگران عنوان کرد.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه