pt

آغاز همکاری انجمن تصویرگران با موسسۀ هنرمندان پیشکسوت

۲۳ تير ۱۳۹۲

.

انجمن تصویرگران و موسسۀ هنرمندان پیشکسوت در جلسه‎ای روند همکاری‎های میان دو مجموعه را بررسی کردند.

.
به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، این جلسه با حضور علی هاشمی شهرکی مدیرعامل انجمن تصویرگران و سیدعباس عظیمی مدیرعامل این موسسۀ برگزارشد.

.

در این نشست سید عباس عظیمی ضمن قدردانی از آمادگی انجمن تصویرگران برای همکاری با آن مجموعه، از تجلیل دو هنرمند پیشکسوت تصویرگری در جشنواره فجر امسال خبر داد و گفت: موسسۀ هنرمندان پیشکسوت در راستای اهداف عالی خود تجلیل و تکریم از بزرگان و پیشکسوتان عرصه‎های مختلف هنری را در الویت فعالیت‎های خود قرار داده است و این آمادگی را دارد در برای برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان، نمایشگاه‎های ادواری، حمایت از آثار بزرگان، مستندسازی و تکمیل بانک اطلاعاتی هنرمندان پیشکسوت و نشست‎های دوستانه و تعاملی، با تمام انجمن‎های هنری در عرصه‎های تجسمی، موسیقی، نمایش، سینما، شعر، معماری، ادبیات داستانی و هنرهای سنتی همکاری مشترک داشته باشیم.

.

علی هاشمی شهرکی مدیرعامل انجمن تصویرگران نیز ضمن تقدیر از تشکیل چنین موسسه‎ای گفت: امیدواریم با همکاری موسسۀ هنرمندان پیشکسوت بتوانیم بیش از پیش حوزۀ تصویرگری را در سطح جامعه گسترش دهیم. هنرمندان تصویرگر تا به حال مقام‎های بسیاری را در دنیا به دست آورده‎اند اما آنچنان که بایسته و شایسته آنان بوده، نام و یادی از آنان برده نشده‎است و امیدواریم از این پس بتوانیم به طور شایسته زحمات سال‎ها فعالیت بزرگان این رشته را با همکاری موسسه ارج نهیم.

.

سیدعباس عظیمی نیز در پایان جلسه گفت: این موسسه آمادگی برگزاری کارگاه‎های آموزشی تصویرسازی و حتی اعزام اساتید پیشکسوت به استان‎ها را دارد تا به این وسیله سطح هنرمندان این رشته را با استفاده از تجربیات پیشکسوتان این عرصه بالاتر ببریم.

.

این جلسه روز سه شنبه 18 تیرماه در محل موسسۀ هنرمندان پیشکسوت برگزارشد و پیرو مذاکره‎های انجام شده در آن، انجمن تصویرگران برای شروع همکاری، لیست هنرمندان تصویرگر عضو و غیرعضو بالای 60 سال از سوی انجمن تصویرگران به این موسسه تحویل داده شد تا شرایط حمایت و اعطای تسهیلات برای آنان فراهم شود.


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه