pt

فراخوان دوسالانۀ تصویرگری پرتغال (Ilustrate 2014)

۲۳ تير ۱۳۹۲

.
مسابقۀ ایلوستریته هر دوسال یکبار با هدف ترویج و تقویت تصویرگری کتاب کودک به عنوان گونه‌ای هنری برگزار می‎شود.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، در سال 2012 هزار و ششصد تصویر از 65 کشور مختلف در این دوسالانه شرکت کردند و هجده هزار بازدید کننده در لیسبون از نمایشگاه آثار تصویری بازدید کردند.

از تصویرگران سراسر جهان دعوت شده‌است تا سه اثر تصویرگری (اصل اثر) منتشر شده یا نشدۀ خود را تا قبل از 30 سپتامبر 2013، به دست کمیتۀ برگزاری این دوسالانه برسانند.

.

شرایط شرکت در این دوسالانه چنین است:

- آثار ارسالی باید تا قبل از 30 سپتامبر 2013 مصادف با 8 مهر 1392، به دست کمیته برسد.

- ارسال فرم تکمیل شدۀ شرکت در مسابقه به همراه اصل سه اثر چاپ نشده ( در صورت چاپی بودن آثار، باید تاریخ چاپ بعد از 1 ژانویه 2011 باشد.)

- آثار چاپی باید به همراه کتاب چاپ شده ارسال شود.

- حداکثر اندازه آثار باید 40 در 60 سانتی‎متر باشد. تکنیک اجرای اثر به انتخاب خود هنرمند است. فقط اصل آثار پذیرفته می‎شود به استثنای آثار دیجیتالی که پرینت آثار نیز قابل قبول است.

- هر اثر باید دارای برچسب شرکت در مسابقه باشد. برای اجتناب از مشکلات گمرک بین‎المللی، با خط خوانا بر روی بسته پستی قید  “ illustrations Without Commercial Value” شود.

 - هیئت داوران متشکل از تصویرگران، طراحان و سردبیران از کشور پرتغال و داوران بین‎الملل است.

- آثار انتخاب شده در نمایشگاه شرکت داده می‎شود و به یک نفر جایزه اعطا می‎شود.

- جایزه 5000 یورویی در شب افتتاحیه نمایشگاه در ژانویه 2014 اعطا خواهدشد.

- نمایشگاه آثار انتخاب شده از ژانویه تا آوریل 2014 در موزۀ الکتریسیته شهر لیسبون در پرتغال برگزار خواهدشد.

- آثار برگزیده شده توط سازمان برگزارکننده قاب شده و به همراه اسم هنرمند و عنوان اثر نمایش داده خواهدشد.

- یک کاتالوگ دو زبانه در اختیار بازدیدکنندگان در نمایشگاه قرار خواهدگرفت. هر هنرمند در کاتالوگ در دو صفحه به همراه بیوگرافی معرفی خواهدشد همچنین دو نسخه از کاتالوگ به هنرمندانی که کارشان به نمایشگاه راه یافته اعطا خواهدشد.

- به محض دریافت، هر اثر تا سقف 400 یورو بیمه خواهند شد. این بیمه تا وقتی که آثار به دست صاحبان برسد معتبر خواهدبود. تمامی آثار از طریق همان سرویس پستی که بر روی پاکت قید شده است و در همان بسته پستی که فرستاده شده پس فرستاده خواهندشد. همچنین آثار دیجیتال پس فرستاده نمی‎شوند.

- سازمان برگزارکننده بدون محدویت یا پرداخت پول به صاحبان آثار این اختیار را دارد که از آثار آنها در کاتالوگ، وب سایت، پوسترها، کارت پستال‎ها، بروشورها، دعوت‎نامه‎ها، نشریه‎ها و تلویزیون استفاده کند. یکی از تصویرسازی‎ها ممکن است به عنوان عکس در دوره‎های بعدی مسابقه استفاده شود. استفاده‎های دیگر از آثار هنرمندان از طریق هماهنگی قبلی با هنرمند صورت خواهدگرفت.

- شرکت در این مسابقه نیازمند قبول کردن بدون قید و شرط تمامی موارد بالا است، وهنرمند تصمیم نهایی داوران را به عنوان یک تصمیم ابطال‎ناپذیر به رسمیت می‎شناسد.

- آدرس ارسال آثار:
ILUSTRARTE fundaçãoedp,av. debrasílIa,centraltejo, 1300-598 lIsboa,portugal

.
علاقه‎مندان می توانند با مراجعه به آدرس زیر فرم شرکت در دوسالانه و اطلاعات بیشتر را دریافت کنند:

سایت دوسالانه


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه