pt

جلسۀ شورای کارشناسی عضویت برگزار شد

۰۷ مرداد ۱۳۹۲

.

جلسۀ شورای کارشناسی آثار برای عضویت در انجمن تصویرگران روز یکشنبه 6 مردادماه برگزارشد.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، در این جلسه که اولین جلسه در سال 92 بود اعضای شورای کارشناسی، رزومه و آثار متقاضیان عضویت را بررسی کردند که درنهایت 10 نفر به عضویت پیوسته و3 نفر به عضویت وابسته درآمدند.

.

بررسی‎های آماری نشان می‎دهد رنج سنی، میزان توان حرفه‎ای و تنوع رشته‎های متقاضیان در این دوره نسبت به دوره‎های قبلی افزایش یافته‎است و با وجود سخت‎گیری معمول شورای کارشناسی، از میان پذیرفته‎شدگان افراد بیشتری به عضویت پیوسته درآمدند.

.

آیدین سلسبیلی، غزالۀ بیگدلو، مرجان قائمی، بهار اخوان، یاسمن ثروتیان، گلرخ محتاج الفضل، مرتضی محمدی، فرینا فاضل زاد، سروناز پریشان‎زاده و حمیدرضا بهرامی تصویرگرانی هستند که به عنوان عضو پیوسته پذیرفته شدند.

اعضای پیوسته تصویرگرانی هستند که آثار آنان از کیفیت خوبی برخوردار است و تقریباً جایگاه حرفه‎ای خود را تثبیت کرده‎اند.

.

سجاد عبادی، هدی عظیمی، و لیلا باغبان‎زاد تصویرگرانی هستند که به عنوان عضو وابسته پذیرفته شدند.

اعضای وابسته تصویرگرانی هستند که آثار آنان از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار است و دارای استعدادند. این افراد دو سال فرصت دارند تا با افزایش تلاش‎ها و توانایی‎های خود در سطح حرفه‎ای فعالیت بیشتری کنند و دوباره با ارائۀ آثار جدید برای عضویت پیوسته اقدام کنند. در غیر این صورت با پایان این دو سال از عضویت خارج خواهندشد و در صورت تمایل به عضویت مجدد با پرداخت دوبارۀ حق کارشناسی آثار تنها می‎توانند برای عضویت پیوسته اقدام کنند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه