pt

تخفیف ویژه برای اعضای انجمن تصویرگران

۰۶ شهريور ۱۳۹۲

.

اعضای محترم انجمن تصویرگران می‎توانند با تخفیف ویژه در مجموعۀ آموزشی اتاق روشن ثبت‎نام کنند.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، خانم سمیه علی‎پور مدیر کمیتۀ آموزش انجمن تصویرگران ضمن بیان این خبر، در تشریح کلاس‎های این مجموعه چنین گفت:

"تصویرگری؛ تولد یک هنر" شامل چهار نشست تخصصی و آموزشی، در حیطۀ تاریخ و مباحث تئوریک مطرح در حوزه تصویرگری است. در این جلسه‎ها استادان به توضیح و تبیین در رابطه با موضوع هر نشست خواهندپرداخت و پاره‎ای از مباحث تئوریک مربوط به تصویرگری مطرح و تشریح خواهدشد. هدف از طراحی این بخش آشنایی مخاطبان با مباحث نظری حوزه تصویرگری، همچنین تشویق تصویرگران به مطالعات تاریخی و تئوری در حوزه کاری خود است.

"سفر طولانی اثر از متن تا تصویر" نیز شامل چهار نشست است که در آن، تصویرگران با حضور و هدایت استادان به بحث‎هایی در خصوص مشکلات تصویرگری در حوزه‎های مختلف خواهندپرداخت. در این بخش استاد در ابتدای جلسه اصول کلی مربوط به بحث را مطرح می‎کند و سپس هنرجویان سئوالات و مشکلات خود را در راه نیل به اهدافشان مطرح خواهندکرد. در این بخش هنرجویان همزمان از تجربیات استاد و سایر شرکت‎کنندگان آگاهی خواهندیافت و تجربیات خود را به سایرین منتقل خواهند کرد. این جلسات گفتگو محور و بر اساس مباحث مطرح در حوزۀ اجرایی تصویرگری طراحی شده‎اند. روشن است که هر تصویرگری که می‎خواهد وارد دنیای حرفه‎ای تصویرگری و انجام موفق سفارشات خود شود. باید نکاتی که در این بخش به آنها پرداخته خواهد شد را بداند. این نشست‎ها امکانی برای آشنایی با این مباحث و حل مشکلاتی است که تصویرگران در راستای خلق آثار خود پیش از این با آنها دست به گریبان بوده اند.

تصویرگر و مخاطبانش نیز شامل چهار کارگاه است که براساس مخاطبان متون طراحی شده‎است و تصویرگران چگونگی طراحی و پردازش آثار مرتبط با هریک از گروه‎های سنی را به طور عملی زیر نظر استادان خواهند آموخت. در واقع هنگامی که به تصویرسازی متنی می‎پردازیم لازم است مقتضیات تصویرسازی برای گروه مخاطبان اثر را در نظر داشته‎باشیم. به این ترتیب اثر برای مخاطب مورد نظر جذاب وکاربردی خواهدبود.

.
اتاق روشن ظرفیت محدودی دارد و مهلت ثبت‎نام در نشست‎ها وکارگاه‎ها تا 12 شهریورماه خواهدبود. علاقه‎مندان برای آگاهی از هزینه‎ها و نحوۀ پرداخت، می‎توانند با تلفن‎های 88424320  و 88441049 تماس حاصل فرمایند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه