pt

نظام حقوقی انجمن در مجمع‎عمومی ارائه می‎شود

۱۸ شهريور ۱۳۹۲

.
نظام حقوقی انجمن تصویرگران در مجمع‎عمومی آتی به اعضا ارائه خواهدشد.

.
به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، کمال طباطبائی، مدیر کمیتۀ امور اعضا، در این باره گفت: به منظور بحث و گفتگو و مشورت در مورد ساماندهی تعرفۀ قیمت انواع تصویرگری، جلسه‎ای مشورتی را در روز پنجم شهریورماه با حضورهدا حدادی مدیر هنری نشر چکه، کوروش پارسانژاد مدیر هنری انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کیانوش غریب‌پور مدیر هنری نشر افق و علی بوذری تصویرگر و پژوهشگر هنر برگزار کردیم.

.
وی افزود: تلاش خواهیم کرد تعرفۀ تصویرگری و رئوس کلی نظام حقوقی تصویرگری را که شامل تعرفه، قرارداد تیپ، توصیه‌های حقوقی به تصویرگران، آیین‌نامه‌های مصوب دولت و مجلس در معافیت مالیاتی هنرمندان و غیره است را در روز مجمع‎عمومی به اعضای انجمن ارائه دهیم.

.
در همین زمینه هیئت مدیرۀ انجمن تصویب کرده است که پس از تهیۀ تعرفه، آن را علاوه بر اعضا، به ناشران و سایر سفارش‎دهندگان تصویرگری نیز ارائه کند و با جمع‎آوری نظرات آنان با برگزاری سمپوزیومی با حضور تصویرگران، صاحبنظران و کارفرمایان در جهت تدوین یک نظام حقوقی کارآمد و کامل گام بردارد. این موضوع درحال برنامه‎ریزی است و اخبار مربوط به آن در آیندۀ نزدیک به اطلاع خواهد رسید.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه