pt

قاب‎ها و خاطره‎ها در موزه عکسخانه شهر

۲۳ شهريور ۱۳۹۲
.

اکنون اگر عکس‎ها ناصافند و گوشه‎هایشان شکسته، اگر دیواره‎هایشان زنگ زده و گاه رخساره‎شان به زمین ساییده یا شره شره سرریز شده، غمگین مباش آنها به فراموشی تو سرک می‎کشند...

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، "قاب‎ها و خاطره‎ها" عنوان نمایشگاه عکسی از آثار غلامرضا نصر اصفهانی است که از 24 شهریور تا 27 مهرماه 1392 در موزه عکسخانه شهر به نمایش درخواهد آمد.

.

‎این نمایشگاه دربرگیرندۀ 23 قطعه عکس‌ رنگی در ابعاد 30×20 سانتیمتری از کودکان ایران زمین است که عکاس در این آثار با مدد جستن از بافت و انتقال آن بر روی عکس‎های قدیمی، فضایی نقاشی گونه ای را خلق کرده تا مخاطب نمایشگاه را از اعصار گذشته به دنیای پویای امروز بیاورد.

.

نصر اصفهانی از هنرمندانی است که سال‎ها در عرصه فیلمسازی، گرافیک و عکاسی فعالیت مستمر داشته است. وی از اعضای رسمی انجمن عکاسان، انجمن صنفی طراحان گرافیک و انجمن فرهنگی هنری تصویرگران ایران است. او دانش آموختۀ انجمن سینمای جوانان ایران است و در زمینۀ  فیلمسازی و عکاسی مستند فعالیت‎های زیادی داشته و جوایز بین‎المللی کسب کرده است.

.

علاقه‎مندان می‌توانند برای بازدید از 24 شهریور تا 27 مهر ۱۳۹2 در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷ و روز پنجشنبه ۹ تا ۱۳ به عکسخانه شهر واقع در تهران، میدان هفت تیر، خیابان بهارشیراز، بوستان بهار شیراز مراجعه کنند.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه