pt

6 مهر آخرین مهلت شرکت در فراخوان تصویرگران پرندگان

۰۱ مهر ۱۳۹۲
.

تصویرگران برای مشارکت در تصویرسازی پرندگان ایرانی تا ششم مهرماه فرصت دارند نمونه آثار خود را به دبیرخانه ارائه کنند.

.

به گزارش روابط‎عمومی عمومی انجمن تصویران، به نقل از گروه هنرى پیله بهشت، آخرین مهلت ارسال نمونۀ اثر به دبیرخانه تصویرگران محیط زیست تا یایان وقت اداری ششم مهرماه خواهدبود.

.

علاقه‎مندان تا ششم مهرماه فرصت دارند چهار قطعه از نمونه آثار خود را به منظور بررسی از طریق ایمیل به آدرس info@cpart.ir  ارسال کنند.

گروه هنرى پیله بهشت با انتشار فراخوان از تصویرگران دوستدار محیط زیست دعوت کرده است تا در نخستین پیوند هنر و محیط زیست با محوریت تصویرسازی پرندگان مشارکت کنند. هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی هنرى ، تقویت جایگاه طبیعت در عرصه هنر، پیوند هنر و طبیعت از دریچه ای جدید و ثبت گونه های مختلف پرندگان توسط هنرمندان است.

.

انتخاب 20 هنرمند تصویرگر را فاطمه رادپور ، مهکامه شعبانی و کیانوش غریب پور برعهده دارند. قرار است هنرمندان منتخب با حضور در یک منطقۀ حفاظت شده، پرندگان آن منطقه را تصویرسازی کنند و  آثار آنان در خانۀ هنرمندان ایران به نمایش گذاشته خواهدشد.

.

لازم به ذکر است به منظور آشنایی هنرمندان انتخاب شده، یک دوره کارگاه تئوری و عملی پرنده نگری به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

.

این رویداد توسط گروه هنرى پیله بهشت و با حمایت انجمن فرهنگى هنرى تصویرگران، خانه هنرمندان ایران، شهرداری تهران و سازمان آگهی های روزنامه ایران برگزار می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر  www.cpart.ir مراجعه فرمایید.



آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه