pt

نمایش نیایش تصویرگران

۱۳ خرداد ۱۳۸۹

نمایشگاه آثار منتخب اولین دوسالانه تصویرگری نیایش در موزه هنر امام علی(ع)

انجمن هنری تصویرگران و موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی با همکاری موزه هنر امام علی (ع)
اقدام به برپایی نمایشگاه آثار منتخب اولین دوسالانه تصویرگری مذهبی نیایش کرده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران،در این نمایشگاه، تعداد 110 اثر تصویرسازی با محوریت مفاهیم معنوی نیایش در دین مبین اسلام، زندگی و سیره امام رضا (ع) و شهر مشهد، که منتخبی از آثار  دوسالانه تصویرگری مذهبی نیایش استه که در اسفند ماه سال گذشته در مشهد مقدس برگزار شد، به نمایش در خواهد آمد. این آثار از هنرمندانی چون عطیه مرکزی، مهکامه شعبانی، هاجر سلیمی نمین، راهله برخورداری، رویا بیژنی، فاطمه رادپور، سمیه زارعی، سیدفضل الله طباطبایی، علی فلاح کردی، فریدالدین ملایی، سمیه علی پور، معصومه رضایی آدریانی، حسن عامه کن، جلال محدثی، سیدحسن موسوی، نیلوفر میرمحمدی، نرگس برومند، سیدحسام الدین طباطبایی، حمیدرضا بیدقی، سحر حق گو و ... هستند.

دوسالانه تصویرگری مذهبی نیایش با هدف ترویج فرهنگ و هنر متعالی و معرفی چهره های نو در هنر تصویرسازی به جامعه فرهنگی ایران برگزار شده و نمایشگاه منتخب آثار آن از 17 تا 30 خردادماه در موزه هنر امام علی (ع) به نمایش گذاشته می شود. آئین گشایش نمایشگاه آثار منتخب اولین دوسالانه،ساعت 16 روز دوشنبه 17 خردادماه در موزه هنر امام علی (ع) به نشانی خیابان ولی عصر (عج)_ روبروی بزرگراه نیایش_ بلوار اسفندیار_ شماره 35 برگزار می شود.

بنابراین گزارش،در طول برپایی این نمایشگاه،نشست تخصصی تصویرسازی مذهبی و نقد و بررسی آثار برگزیده با حضور ابوالفضل همتی آهویی، کیانوش غریب پور، علیرضا گلدوزیان و علی هاشمی شهرکی برگزار می شود.

یادآور می شود،بازدید از این نمایشگاه تا 30 خرداد، همه روزه به غیر از روزهای شنبه، از ساعت 9:30 تا 19 امکانپذیر خواهد بود.

همچنین، همین نمایشگاه در تاریخ 10 تیرماه در موزه هنرهای معاصر اصفهان به نمایش گذاشته خواهد شد که اخبار تکمیلی آن از طرف روابط عمومی انجمن تصویرگران به اطلاع خواهد رسید.

آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه