pt

آثار راه یافته به دوسالانۀ تصویرگری مشخص شد

۰۸ مهر ۱۳۹۲

.

با برگزاری جلسه‎های شورای انتخاب آثار راه یافتگاه به ششمین دوسالانۀ تصویرگری مشخص شدند.

.

به گزارش روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، هدی حدادی، مرتضی زاهدی، پژمان رحیمی‎زاده، سیدفضل‎الله طباطبایی و محمد طلوعی اعضای شورای انتخاب آثار بودند که در طول سه روز آثار ورودی به نمایشگاه دوسالانه را انتخاب کردند. شرکت‎کنندگان برای اطلاع از نتایج می‎توانند با ورود به بخش ثبت‎نام و پیگیری و وارد کردن پست‎الکترونیک و رمز عبور خود از پذیرش یا عدم پذیرش آثار خود مطلع شوند.

.

دبیرخانۀ دوسالانه به موارد زیر تاکید کرده است:

1- جهت اطلاع از اثر پذیرفته‎شده، لطفاً به صفحه خود در سایت مراجعه کنید.

2- هنرمندان پذیرفته شده‎ای که آثارشان به صورت دستی است، باید اصل اثر خود را به همراه اسکن با کیفیت یک به یک بر روی CD به دبیرخانه تحویل دهند.

3- هنرمندان پذیرفته شده‎ای که آثارشان به صورت دیجیتال است، باید یک نسخه پرینت با کیفیت بالا و با امضای پشت اثر توسط هنرمند به همراه CD یک به یک اثر را به دبیرخانه تحویل دهند .

4- تصویر اثر باید با فرمت Tiff و به اندازۀ یک به یک اثر باشد و رویCD  نام هنرمند و کد ملی و شمارۀ تماس نوشته شود.

5- تاریخ تحویل از روز سه شنبه 9 مهرماه تا روز چهارشنبه مورخ 17 مهرماه، از ساعت 9 تا 16 است. (پنجشنبه و جمعه دبیرخانه تعطیل است.)

این تاریخ قطعی است و به دلیل برنامه‎ریزی دوسالانه تغییر نخواهدکرد. اثری که تا تاریخ فوق به دبیرخانه نرسد از دوسالانه حذف خواهدشد.

6- دبیرخانه هیچ گونه تعهدی در خصوص خسارت آثاری که با پست ارسال می‎شود، ندارد.

.

ششمین دوسالانۀ تصویرگری تهران که پس از 11 سال برگزار می‎شود با استقبال بالایی از سوی تصویرگران حرفه‎ای و تازه کار همراه بود به طوری که در پایان مهلت ارسال آثار، تعداد 3402 اثر از 1304 هنرمند به دبیرخانه رسید.


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه