pt

220 هنرمند متقاضی شرکت در فراخوان تصویرسازی پرندگان شدند

۱۳ مهر ۱۳۹۲
.

220 هنرمند از سراسر کشور متقاضی شرکت در نخستین دوره تصویرسازی مناطق محیط زیست کشور شدند.

.

به گزارش روابط‎عمومی‌ انجمن تصویرگران به نقل از گروه هنرى پیلۀ بهشت، از میان این تعداد، 170 هنرمند زن و 50 هنرمند مرد هستند و میانگین سنی آنان بین ٢٣ تا ٤٧ سال است. هنرمندان بیشتر از استان‎ها و شهرهای قم، اصفهان، شیراز، خوزستان، قائمشهر، تهران، کرج، یزد، کرمان، اراک، بروجرد، ساری، تبریز، مشهد، رشت، سمنان، همدان، بندر انزلی شرکت کرده‎اند.

.

از آنجا که رویداد هنری تصویرسازی پرندگان مورد توجه بسیاری از علاقه‎مندان تصویرگر قرار گرفته‎است، هنرمندانی از سوئد، آلمان، کانادا، افغانستان، مالزی و اتریش نیز جهت حضور در این دوره اعلام آمادگی کرده‎اند که به زودی شرایط حضور در بخش بین‎الملل اعلام خواهدشد.

.

۲۰ هنرمند از میان این تعداد برگزیده خواهندشد و با حضور در یک منطقۀ طبیعی حفاظت‎شده، از پرندگان آن منطقه تصویرسازی خواهندکرد و آثار خلق‎شده در خانۀ هنرمندان ایران به معرض نمایش گذاشته می‌شود. انتخاب این تصویرگران را فاطمه رادپور، مهکامه شعبانی و کیانوش غریب‎پور برعهده دارند.

قرار است به منظور آشنایی هنرمندان انتخاب‎شده، یک دوره کارگاه تئوری و عملی پرنده‎نگری به صورت رایگان برگزار شود.

.

این رویداد توسط گروه هنرى پیله بهشت و با حمایت انجمن فرهنگى هنرى تصویرگران، خانه هنرمندان ایران، شهرداری تهران و سازمان آگهی‌های روزنامه ایران با هدف تقویت جایگاه طبیعت در عرصۀ هنر، پیوند هنر و طبیعت از دریچه‎ای جدید و ثبت گونه‌های مختلف پرندگان توسط هنرمندان برگزار می‌شود.

.

علاقه‎مندان برای آگاهی بیشتر می‎توانند به وب‎سایت www.cpart.ir مراجعه کنند.


آگـهـی  
Advertisement

اشتراک خبرنامه